Vorig jaar ook een overzicht gemaakt van ons seizoen dus dat leek mij erg leuk om weer te doen.
2019 is een stuk beter gegaan. Enorme vooruitgang geboekt. Helaas wel net zoals vorig jaar een nare laatste wedstrijd. Daar zijn we uitgebeld op H5 in de cross...
Om het nog wel goed af te sluiten heb ik nog een derby/oefencross staan komende week bij Jack Links Eventing Center in de buitenbak daar.
Afijn, we hebben ons doel behaald dit jaar en dat is meerdere foutloze rondes rijden! Dus overall mag ik niet klagen en kan ik met een goed gevoel terugkijken op wat we nu weer allemaal bereikt hebben

Mickey is ondertussen een 18 jarig iers sportpaard die ik nu bijna 5,5 jaar in mijn bezit heb

De eerste cross was de indoor in Ermelo. Cross ging als een speer, dat springparcours hebben we het gewoon niet over

We begonnen het echte seizoen met de oefencross in Ede

Daarna volgde de selectiedag van Bavaria

Clusius Event Oudkarspel

SGW Vlietland

De eerste foutloze rit: SGW Ede!

SGW Geestmerambacht ook foutloos

SGW Dijkgatbos ging het springen helemaal K maar de cross als een speer!

En last but not least nog een ontzettende gave training gereden van Caroline Moore.

Dank aan alle fotografen (ESVEO, ODD, Sandra Vlaar, Joyce Kolfschoten en Eventingphoto) weer die er iedere keer weer staan om die fantastische platen te schieten!
Hopelijk vonden jullie het overzicht net zo leuk als ik haha