Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Ik ken zeker wel onbetrouwbare quarters. Dat kwam gewoon door hoe ermee om was gegaan, maar toch. Elk paard kan gek gemaakt worden. Ook vind ik ze over het algemeen niet perse gezond, vooral de bijzonderder kleurtjes niet. Ik zou je dus aanraden om goed te keuren en extra te letten om correcte hoeven en gebruik van de zintuigen (doof en blind zijn uitsluiten).
Sintara schreef:Ik ken zeker wel onbetrouwbare quarters. Dat kwam gewoon door hoe ermee om was gegaan, maar toch. Elk paard kan gek gemaakt worden. Ook vind ik ze over het algemeen niet perse gezond, vooral de bijzonderder kleurtjes niet. Ik zou je dus aanraden om goed te keuren en extra te letten om correcte hoeven en gebruik van de zintuigen (doof en blind zijn uitsluiten).
Popstra schreef:Sintara schreef:Ik ken zeker wel onbetrouwbare quarters. Dat kwam gewoon door hoe ermee om was gegaan, maar toch. Elk paard kan gek gemaakt worden. Ook vind ik ze over het algemeen niet perse gezond, vooral de bijzonderder kleurtjes niet. Ik zou je dus aanraden om goed te keuren en extra te letten om correcte hoeven en gebruik van de zintuigen (doof en blind zijn uitsluiten).
Wat versta je onder bijzondere kleurtjes en die dan niet gezond zijn?
Sintara schreef:Natuurlijk, ik zeg het alleen ter overweging. Wat ts ermee wilt doen is aan haar. Zelf vind ik doof zijn of blind zijn wel een welzijnsbeperking voor het paard. Ja je kunt er vaak nog wel mee rijden, maar ik vind het zeker niet de bedoeling en zou het wel reden van waardevermindering vinden. Of om er een te laten staan
Carol_Beer schreef:KIJK BIJ GECERTIFICEERDE FOKKERS!
Fokkers die veel prijzen hebben gewonnen en bekend staan om hun kwaliteit. Kost misschien wel wat meer, maar dan heb je ook een goed paard.
DubbelDun schreef:En ook bij paarden mét papier is het belangrijk dat het papier er idd bij zit en niet ergens onderweg is of zoekgeraakt oid.
Carol_Beer schreef:KIJK BIJ GECERTIFICEERDE FOKKERS!
Fokkers die veel prijzen hebben gewonnen en bekend staan om hun kwaliteit. Kost misschien wel wat meer, maar dan heb je ook een goed paard.