Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
swartbeessie schreef:Wat fijn om te horen, wendy klinkt erg goed...
Featherlight heb ik vaker over gehoord, gaucho. Ik meende wel dat ze vrij prijzig is. Goed te horen dat je het zo prettig hebt gevonden!
gaucho schreef:swartbeessie schreef:Wat fijn om te horen, wendy klinkt erg goed...
Featherlight heb ik vaker over gehoord, gaucho. Ik meende wel dat ze vrij prijzig is. Goed te horen dat je het zo prettig hebt gevonden!
Ik denk dat het hetzelfde prijsniveau is als Wendy, goedkoper als menig reiningtrainer. Wachtlijst is wel een dingetje.
maaaikkee schreef:Naar wat ik heb gehoord zijn de prijzen voor een maandje training bij featherlight echt absurd. Deze schijnen rond de €1200,- te liggen. Twee jaar terug betaald ik bij Wendy €600,- per maand toch een stuk schappelijker. Weet natuurlijk niet wat ze nu precies kost maar verwacht geen €1200,-
gaucho schreef:maaaikkee schreef:Naar wat ik heb gehoord zijn de prijzen voor een maandje training bij featherlight echt absurd. Deze schijnen rond de €1200,- te liggen. Twee jaar terug betaald ik bij Wendy €600,- per maand toch een stuk schappelijker. Weet natuurlijk niet wat ze nu precies kost maar verwacht geen €1200,-
Oktober heb ik bij Featherlight dus niet een heel andere prijs betaald dan bij Wendy, wellicht moet je even je informatiebron checken op juistheid.
-Namiro- schreef:Mijn paard staat op de wachtlijst bij Featherlight en de wachtlijst is nu opgelopen tot herfst 2022.
Zadelmak maken is nu 1250 euro per maand.
Wranglerbutt schreef:Ik heb mijn paard zelf beleerd & ingereden, maar als ik dat door een ander zou moeten laten doen zou ik hoogstwaarschijnlijk voor Irene Smeets van King's Crossing kiezen. Zij besteedt net als Featherlight enorm veel aandacht aan de basis. http://kings-crossing.nl/zadelmak
Een goede basis is mij meer waard dan een paard waar binnen een paar maanden 'knopjes op zijn gezet'
swartbeessie schreef:Ik wil de reining niet in, en dat het laat is voor westernpaardjes, dat is precies de reden dat ik een veulen heb gekocht.![]()
Ik wil er liever pas op als ze echt volgroeid is.