Over het al gemeen zie ik (als stille mee lezer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westernstyle schreef:Gezellig Laurora!!
Pjotrg, wat een leukerd!! Welke onderdelen rij je met Junkie?
imke1 schreef:Ik ben ook de trotse eigenares van een appyDat is ook zo’n zalig ras. Zowel qua looks als karakter
![]()
Mijn meisje heeft op dit moment nog geen stippels behalve een wit voetje en een kolletje. Voor de rest is ze zwart. Haar naam is Suske v/d Glooiing of kort gezegd HeraZe is nu twee.
Ik volg graag mee met jullie prachtige paardjes![ [url=m/NOqIzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NOqIzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NOqIzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sassy schreef:Ik heb jarenlang amerikaanse appaloosa's gehad, Sassy, import uit Texas, zaten nog heel oude bloedlijnen achter (JokerB, Prince Plaudit, was FDP gefokt) geweldig paard...een leopard merrie.
Hoogdragend gekocht indertijd, haar bij ons geboren zoon, kleinzoon van Incrediblue Too hebben we begin dit jaar verkocht wegens verhuizing naar een ander huis.
Als eerste appaloosa hadden wij een leopard merrie zonder papieren, gekocht als veulen, Indy, daarmee ben ik 25 jaar door dik en dun gegaan, super paard.
Als ik tijd heb zal ik eens zien of ik nog foto's kan vinden.
Westernstyle schreef:Wauw erg leuk zo veel reacties!!![]()
![]()
Erg toffe Paardenwagen allemaal! Ik ben wel erg benieuwd naar de stamboeknaam van die van jou mygoldeneye!! En uiteraard naar de onderdelen die jullie rijden!!
BrittS schreef:Leuk!
Hier een echte Amerikaan![]()
Met zijn 1.65 toch een flinke jongen tussen de Quarters
![]()
[ [url=m/mJpqiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LzUs76.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vader is Incrediblue Too (Amazing Blue) en moeder is van Zips Jewel.