Ik rijd sinds 2012 bij trainingsstal Starnmeer. Hier heb ik een groot deel van mijn angst overwonnen en mijn man leren kennen. Hij rijdt ook Western.
In de zomer van 2017, toevallig waren we toen 5 jaar samen, grapte ik dat ik wel een paard wilde voor ons jubileum. Liefst een van de veulens, omdat we nog een kinderwens hadden op korte termijn en we op redelijke afstand van stal wonen.
Tot mijn verbazing zei mijn man niet direct nee. Tot mijn grotere verbazing zei hij even later zelfs ja.
Dus zodoende zijn wij sinds 14 augustus 2017 trotse eigenaar van Justmypartnergotagun, oftewel Ginny.
Ginny is geboren op 14 april 2017.
Mijn man is haar, met uitstekende begeleiding, de basis aan het bijbrengen. Dat wil zeggen, netjes meelopen, voetjes geven, vast staan etc.
Op dit moment heeft ze de taak om gras te maaien, ik ben in verwachting van een tweeling en die zwangerschap loopt niet helemaal lekker, waardoor ik oa niet zelf voor onze peuter kan zorgen. Hierdoor kan mijn man minder makkelijk naar stal. Gelukkig vermaakt ze zich prima in de opfok

Desondanks vond ik het wel leuk om een volgtopic te maken want dankzij lieve stalgenoten krijg ik wel regelmatig foto's