Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Dat ligt eraan wat er is afgesproken over medische kosten.Als je van mijn pensionhouder een paard least dan moet je alles voor het paard betalen,ook medische kosten.Hele hoge in overleg.Maar je hebt dat paard dan wel helemaal voor jezelf.
Rocamor schreef:anjali schreef:Dat ligt eraan wat er is afgesproken over medische kosten.Als je van mijn pensionhouder een paard least dan moet je alles voor het paard betalen,ook medische kosten.Hele hoge in overleg.Maar je hebt dat paard dan wel helemaal voor jezelf.
En daarnaast ook nog de (meestal ook al niet geringe) leasekosten betalen. Lucratief....
Ts, betaalt het meisje ook nog huurgeld? En wordt jouw paard nu beter opgeleid of is het paard een leermeester voor het meisje?
Vicky_Belle schreef:wow wat een hoop reacties! Even snel wat antwoorden:
We hebben er al heel veel over gepraat: ik wist wat ze voelde (sloffig tempo, altijd buitenstelling, niet sporen, ...) maar heb haar nooit zien werken. De reden dat ik dit paard verhuur is omdat ik niet genoeg tijd heb voor haar.
Het meisje wist heel goed dat ik -als de problemen aanhielden- de osteopaat ging bellen, ik heb haar die dag gezien bij het paard en haar gezegd dat als het zo verder ging ik ging bellen. Later die dag stuurde ze dat berichtje dat ze volgens haar vast zat en nog later die dag stuurde ik terug om hoe laat en wanneer de osteopaat kwam om te kijken of ze erbij kon zijn. Dus zeker niet rauw op haar dag
Zadel is recent nog gepast door een zadelpasser. Daar ligt het niet aan.
Meekijken als ze aan het rijden is heb ik het begin gedaan maar laatste tijd niet meer.
Vicky_Belle schreef:Het meisje wist heel goed dat ik -als de problemen aanhielden- de osteopaat ging bellen, ik heb haar die dag gezien bij het paard en haar gezegd dat als het zo verder ging ik ging bellen. Later die dag stuurde ze dat berichtje dat ze volgens haar vast zat en nog later die dag stuurde ik terug om hoe laat en wanneer de osteopaat kwam om te kijken of ze erbij kon zijn. Dus zeker niet rauw op haar dag
.
Rocamor schreef:anjali schreef:Dat ligt eraan wat er is afgesproken over medische kosten.Als je van mijn pensionhouder een paard least dan moet je alles voor het paard betalen,ook medische kosten.Hele hoge in overleg.Maar je hebt dat paard dan wel helemaal voor jezelf.
En daarnaast ook nog de (meestal ook al niet geringe) leasekosten betalen. Lucratief....
Ts, betaalt het meisje ook nog huurgeld? En wordt jouw paard nu beter opgeleid of is het paard een leermeester voor het meisje?