Ik heb vorig jaar B pony's gedaan en doe dit jaar mee in de L pony's!
Amber_
Geplaatst: 30-04-18 19:41
Ik ben er met Gio 19 mei in het B
paschester
Geplaatst: 04-05-18 11:40
Ik doe ook voor het eerst op deze wedstrijd mee in de b paarden. Wel al vaker deze wedstrijd bekeken.
Sunnevalover
Geplaatst: 04-05-18 12:05
Ik ga hier voor het eerst met mijn D pony tussen de paarden starten in de B en m’n zus doet ook mee met ons nieuwe paard in de B! Vorig jaar heeft mijn zus hier met de pony in het L paarden gereden en ik vind het altijd een mooie wedstrijd!
Ik rijd zelf zaterdag mee in de klasse bb, uberhaupt mijn eerste ervaring met cross met dit paard ( wel naar het crossbos en crosslessen gehad) en maandag sta ik bij een hindernis de hele dag
Ik zou L starten op maandag, maar helaas vorige week met paard over de kop gegaan in een springparcours. Heb mn sleutelbeen gebroken, dus voorlopig weer aan huis gekluisterd. Zo enorm oliebol!!
Wij gaan zaterdag B paarden starten:D eerste keer in Winterswijk eerste officiële outdoor van dit jaar, ben benieuw. oo geen waterbak?! jammer, zonder vast ook wel leuk
dank je wel voor het delen! Ziet er leuk en niet al te moeilijk uit
corrina1994
Geplaatst: 18-05-18 20:03
Jullie komen bij ons over t terrein gecrosst, ik heb geen idee of er verschil zit in de rondjes per klasse maar ik ga tussen het studeren door wel even kijken, ik ben geen professionele fotograaf maar misschien wel even proberen foto's te maken
Zo even een rondje met de trekker om het parcours te zien. T gaat wel kriebelen om zelf weer eens te springen, ik heb helaas geen cross paard maar wie weet in de toekomst...
Edit: hindernis 8/9 hierboven in een post is bij ons in de wei. En die foto erboven is bij de buren door t bos.