Mijn ouders hebben dan vakantie dus zou al met een vriendin heen moeten en dat is 'anders'. En ik vind de trakhener niet zo leuk, vorig jaar de hele combinatie lastig (als in vooral in mijn hoofd). En daar kan ik me nu al druk om maken Overigens sprong paard de hele combinatie gewoon foutloos.
Puur persoonlijk dus hoor! Was goed georganiseerd, zag er allrmal mooi uit en het was ook nog eens super weer. En heb een hele grote canvas met een foto vanuit jullie cross
Leuk om te horen dat de canvas van de cross Vinkega is Vorig jaar hadden we een mooie cross en zeker met mooi weer. Hopelijk dit jaar ook weer. Fingers crossed.
Wel jammer om te horen dat je het zelf iets minder vond, maar je moet wel doen wat voor jou goed voelt. Hopelijk zien we je dan een volgende keer.
Ik heb m’n beide paarden in het L alweer afgemeld, afgelopen weekend in Markelo samen met paard gevallen en m’n bovenarm gebroken. Misschien kom ik nog wel even langs voor de gezelligheid
Ik heb me wel ingeschreven in de klasse L , maar twijfel of we gaan.. Het loopt op het moment niet heel soepel en denk dat we misschien even een stapje terug moeten doen..
Ik sta helaas op de wachtlijst voor het L. Hoop stiekem nog wel mee te kunnen doen!
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 24-04-18 12:59
Wij zijn er ook weer bij. Vorige keer hopeloos verbrand...
Sla maar vast een paar blikjes radler 0.0 in
_Elke
Geplaatst: 24-04-18 20:17
mistid schreef:
Ik heb m’n beide paarden in het L alweer afgemeld, afgelopen weekend in Markelo samen met paard gevallen en m’n bovenarm gebroken. Misschien kom ik nog wel even langs voor de gezelligheid
Super balen zeg... wel gezellig als je langskomt!
Cookies_bilL
Geplaatst: 26-04-18 23:30
Ik start in het L met m'n nieuwe paard! Moet het nog even omzetten maar dat wou ik na zaterdag doen als de startpas is aangevraagd. Vindt het altijd een hele fijne cross.