kim_1990 schreef:Pony dexter
Ziet er goed uit in westernoutfit...krijg wel het idee van shetland westernzadel op dexter

zo lijkt het een beetje in verhouding haha..
Maar lijkt niet verkeerd...misschien in de toekomst een mooi passend westernsetje voor hem haha

Haha ik denk het niet, ik vind het leuk voor eens af en toe maar denk niet dat het mijn ding is. Jammer want ik vind het er bij anderen prachtig en relaxed uit zien! Maar Dexter moet ook altijd ontzettend wennen aan dit zadel en dan wordt ie heel vervelend
Wellicht ook omdat dit hem niet heel lekker ligt, ik neem het hem niet kwalijk
pmarena schreef:Nou je straalt er wel bij in ieder geval

Arm paard om te dik voor de gewoonweg te korte singel genoemd te worden

Whahaha, wij hebben een compromis. Ik mag hem dik noemen en hij mag dan lui zijn zo vaak hij wilt
De singel was overigens 34".
Nynkster schreef:WOW die foto dat je naast hem staat

Zoooo groot!
Hij ziet er echt uit als een mega knuffelbeer, wat heerlijk
Rood staat hem goed!
Aaaaah blij dat je dat zegt, ik houuu van rood op hem!
Duke krijgt donkergroen
Nimber schreef:Heerlijk paard!
Thanksss!
sas66 schreef:Staat m goed hoor. Foto 11 is schattig. We wachten met spanning op de volgende western foto's en filmpjes als je gaat barrel racen en de slide stop (of hoe heet dat, sorry ben geen western termen kenner) met hem gaat doen.
Haha funny story.. Wij hebben wel degelijk een keer ge-barrel-raced of hoe zeg je dat.
Ware het niet met onze Engelse optoming maar hij deed het echt heel goed!!
Als we trainen in de bak kan hij plots onmogelijk galopperen en is de gaspedaal ver zoek, maar toen ging hij er vol voor en gooide hij er zelfs een vliegende wissel door
Ik heb dat filmpje ooit op Facebook gezet maar krijg het nu niet meer op mijn nieuwe pc opgeslagen om elders te kunnen plaatsen
Chasey schreef:Op de foto's waar Dexter alleen op staat zie je niet hoe groot hij is... totdat jij er naast staat!

Hahaha. Ja of er op zit natuurlijk.
Het staat hem goed

Joohh ik schrok zelf toen ik hem had opgezadeld en in de stal kwam met het hoofdstel
Of het aan het zadel ligt, ik weet het niet, maar plots leek hij 1m90.
AbbyBlues schreef:Ligt er helemaal aan wie je vraagt. Van origine is het de vlag van de zuidelijke staten en ik kan je zeggen dat die nog met zeer veel trots word gedragen/uitgehangen. Leg hem er maar op als Brent en ik komen, hij kan het zeker waarderen.

Ah kijk, opheldering
Als ik er aan denk haal ik hem nog eens boven
Selka schreef:Te dik..

Je hebt de singel gewoon te heet gewassen. Beetje jammer dat je nu jouw fout op Dexter probeert af te schuiven.
Hoe is het met z'n pootje?
Nou je gaat me niet vertellen dat hij er te mager op staat momenteel
Singel was 34" en inderdaad te klein haha
Die met het pijnlijke pootje was Duke, de jongste. En gaat weer prima! Staat sinds vorige week terug 24/7 buiten en dat lijkt hem wel echt goed te doen. Lekker ravotten met het andere hengstje
DeMolenhoek schreef:Is dat een Pool Wide?

Dat zadel lijkt wel te verdwijnen in dat paard

Ik heb echt geen flauw idee
Het is niet mijn zadel dus ik kan je er echt niks over vertellen ben ik bang