https://www.premierequine.co.uk/Mobile/ ... 02x3068492
Alleen nu zijn in mijn ogen 3 het zelfde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BravoT schreef:Ik denk dat ik deze cross beschermers wil
https://www.premierequine.co.uk/Mobile/ ... 02x3068492
Alleen nu zijn in mijn ogen 3 het zelfdeen 1 heeft andere gaatjes verdeling
. Dus mijn vraag zie ik iets over het hoofd en of voor welke zouden jullie gaan? Die met die grote lucht gaten of die allemaal kleine gaatjes heeft ? Ik denk zelf die met die grote blauwe gaten maar heb ook ergens gelezen dat als de gaten niet precies op elkaar zitten geen lucht doorlaten, hoe groot is deze kans. Heeft iemand hier ervaring mee ?
[ [url=m/i95GeK.png]Afbeelding[/url] ]
FatCat schreef:Lite is een dunnere versie. De BL1 is wat kuawliteits voller afgewerkt (met leer). Het verschil met de Trax snap ik niet zo goed....mogelijk gewoon een ander stijl
Ze zijn allemaal een goede optie. Mss niet de light, dat is meer bedoeld voor racing.
BravoT schreef:FatCat schreef:Lite is een dunnere versie. De BL1 is wat kuawliteits voller afgewerkt (met leer). Het verschil met de Trax snap ik niet zo goed....mogelijk gewoon een ander stijl
Ze zijn allemaal een goede optie. Mss niet de light, dat is meer bedoeld voor racing.
Thanks . Ik zelf ga voor goed en zo dun mogelijk ivm dat de pezen dan sneller warm worden. Ik dacht zelf aan de Lite , dat de bl1 met leer is afgewerkt en wat luxer is dat maakt mij niet uit. Gaat om het comfort van het paard. Ik zou ze ook wel ergens willen bekijken maar waar is dat mogelijk ? Dan kan ik ze naast elkaar leggen en misschien beter zien welke ik wil.
FatCat schreef:Als je de 2 naast elkaar zet en kijkt naar het deel naar de koten, kan je zien dat de light toch minder bescherming geeft.
Omdat de orginal zelf al erg ademend is, en licht, vind ik dat kiezen voor de light geen meerwaarde heeft.
Maar dat is ook gewoon heel persoonlijk. Laura hierboven heeft er goede ervaringen mee.
Zowiso kan je geen verkeerde keuze maken. Zijn in mijn ogen de beste beschermers. Ook is PEI gewoon een ontzettend kwaliteits vol merk. Ik heb er ook dekens van en zal binnen kort nieuwe transport beschermers kopen.
BravoT schreef:ik moet de maten nog ff opmeten, had ergens gelezen dat ze wel ruim vallen ??? wat vinden jullie hiervan ???
AllEventing schreef:Wij hebben eventueel de BL1 op voorraad in bruin in maat M
https://www.all-eventing.com/product/14 ... ting-boots
maximiliano schreef:Als je officieel wilt crossen, staat op elke wedstrijd een eventingshop. Daar kun je ze allemaal gewoon passen en duidelijk advies krijgen.
Degene die je gekozen hebt, had ik ook. Bij mij is de plaat achter gebroken en zakten ze snel af. Kwalitatief vond ik ze ook niet heel goed. Vind ze erg snel krassen enz.
Ik heb nu Kentucky. Pasvorm en kwaliteit echt veel beter! Hiervoor had ik Dalmar en CC. Die waren kwalitatief ook beter vond ik. Al zijn de Dalmar's heel stug en schuren.
Succes!
AllEventing schreef:BravoT, hoe groot is je paard? Ze vallen inderdaad erg ruim.