Wie zijn er dit jaar allemaal bij? Ik ben er op zaterdag. Klasse B met dressuur. Is de 2e cross voor dit paard. Ben erg benieuwd of ze net zo gretig aan gaat pakken als de vorige!
xxPaige
Geplaatst: 13-10-17 21:58
Yess, voor de eerste keer op pad samen met een vriendin en haar paard! Ik ben chauf, groom, fotograaf, enzovoorts ze starten B met dressuur!
Leuk! Ik start zondag de B zonder dressuur. Ook voor ons de 2e sgw
Mies1997
Geplaatst: 14-10-17 14:17
Ik doe ook mee in de B zonder dressuur op zaterdag. Vorige week en vandaag een foutloze cross gereden, dus hopelijk wordt deze cross een mooie afsluiter van ons 1e crossseizoen!
Ik ben er als groom/chauffeur etc. en zoonlief gaat een poging wagen met ons paard. Eerste en enigste cross dit jaar, net als vorig jaar. Eigenlijk niet genoeg tijd om te trainen maar de cross in eigen dorp willen we toch niet overslaan.
Ik laat vaak de hond uit in het "crossbos" en van de week zag ik al wat hindernissen verschijnen.
Wij starten in de klasse L. Waarschijnlijk doen we ook Rekken nog dus niet de laatste. Had graag Barchem ook gedaan maar kwam niet handig uit met Diepenheim dus dit jaar Bathmen.
Yep, klasse M paarden, hopelijk een fijne afsluiter.... paardje is dit jaar het vertrouwen helemaal kwijtgeraakt na een paar keer op een slechte bodem te hebben gelopen in het Z (schuivers gemaakt en een keer op de hindernis gevallen) afgelopen weekend ging het redelijk (we hadden de finish eindelijk weer een keertje gehaald )
hopelijk kunnen we het fijne gevoel van afgelopen weekend vast houden en een lekker vertrouwes rondje hobbelen, zodat we in ieder geval met een fijn gevoel de winter in gaan....
B ruiters, wat geeft voor jullie de doorslag om wel of niet met dressuur te starten? Ik start met, want vanaf het L moet ze sowieso de dressuur erbij lopen en ik vind het klassement mooier verdeelt wanneer er ook dressuur verreden wordt!
Ik vind persoonlijk dressuur bij een samengestelde wedstrijd horen! En dan snap ik wel dat je de B zo door bent als je ervaren bent, dus dan gaat het misschien sneller zonder dressuur (ben je sneller klaar die dag/kan je meer paarden starten). Daarnaast kan de combinatie zeker punten scoren in de dressuur, dus waarom zou je het dan laten