Wekker om 540 en om 640 In de auto heb er zin in as zaterdag
Prisjee91
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-17 07:02
Iemand die vandaag al gaat verkennen en misschien foto's wilt maken?
Marleen_S
Geplaatst: 20-10-17 18:34
Ik ben er ook bij, mag morgen als derde starten om 10.04 (B zonder dressuur) Vanmiddag al gelopen, de vrijwilligers waren nog volop bezig, dus er kan nog wat aangepast zijn. De paddepoel was nog leeg, maar zou nog gevuld worden en ik verwacht dat er ook nog een spoor getrokken wordt op het maisveld. Ik heb alles even in een filmpje gegooid voor de liefhebbers.
Wat ziet de cross er super uit, en wat baal ik extra dat ik af heb moeten zeggen. Maar helaas heeft mijn merrie paar dagen terug een ongelukje gehad waardoor we niet mee kunnen doenl Iedereen in ieder geval veel plezier!
Cross was top vandaag! Begon wat regenachtig maar later nog zonnetje erbij. Als altijd een pittige maar eerlijke cross.
Wij hebben fijn gereden!
Succes voor degene die morgen nog moeten.
Sunnevalover
Geplaatst: 21-10-17 20:10
Er stond een super gave cross vandaag! Goed aan de maat, maar heel eerlijk. Voor mij mijn M debuut met mijn pony en deze dubbel foutloos uitgereden en zelfs gewonnen! Dus een super dag!
Complimenten aan de organisatie, het was weer super geregeld!
Pff, dat was best een pittige cross! Wel uitgereden, maar ging echt niet vanzelf vandaag. Ik dacht dat het wel fijn was op het open veld crossen omdat ze soms zo lastig te sturen was, maar nu hadden we geen aanleuning naar de hindernissen en moest ik bijna bij iedere hindernis stoeien om d'r voor de hindernis te krijgen!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het echt een super mooie cross vind, netjes afgewerkt overal! Veel werk gemaakt van de hindernissen en aankleding zag er erg mooi uit! Complimenten voor de organisatie!