Ik doe dit jaar ook weer mee! Derde jaar op rij en tweede keer met Mn oudje. Vorig jaar met pony meegedaan maar die is verkocht. Dit is voor ons altijd een leuk uitje dus we hebben er weer zin in!
Ja wij doen ook weer mee Ik doe net als vorig jaar weer mee met mijn dressuurmuts Wat vond ze (en ik ook het vorig jaar leuk, (op het water na )
ikheetesmee
Geplaatst: 21-09-17 22:05
melissa_93 schreef:
Ja wij doen ook weer mee Ik doe net als vorig jaar weer mee met mijn dressuurmuts Wat vond ze (en ik ook het vorig jaar leuk, (op het water na )
Misschien komen Moniek en ik je nog tegen Haha, rijd je weer met rogier en henrieke (herinner ik me dat goed?) Ik weet niet of je mij herkent maar ik heb vorig jaar ook met Moniek gereden en rijd bij haar op stal. Ga ook vaak mee met dr op wedstrijd dus kom jullie wel eens tegen Haha
Hier ook mooie tijden, rond 11 uur dressuur en rond half 1 springen en cross. Vind het jammer dat het springen nu eerst is, zie ik het meest tegenop haha. Maar snap wel dat het voor de organisatie beter hendelen is zo.
IrishDraught
Geplaatst: 25-09-17 09:54
Zit het al vol?
Ik had me afgemeld ivm blessure paard, krijg ik net een telefoontje dat iemand een paard voor me heeft.
dat is een opluchting. Paard kan zat een parcours springen en heeft ook onder me zusje al wel BB gelopen maar dat zit bij mij tussen de oren crosshindernissen maak ik me dan weer totaal niet druk om
Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar. Hier een op blote voeten maar al wel wat ouder. Paard is heel handig dus als ik niet te veel ga prutsen komt dat allemaal wel goed maar als de bodem echt heel slecht is neem ik liever geen risico.
Ik ken een paar mensen die vandaag al gaan dus wellicht kan ik die even vragen hoe het was