Vandaag, 27 mei 2017, op deze warme dag waren wij al vroeg (Half 6) uit de veren om ons klaar te maken voor een onbekende uitdaging. Na een aantal weken wachten mochten wij (Ik en Kees) vandaag kennis maken met de hindernissen op het Extreme Mountain Trail Park bij stal Tilburgs. Het was in de ochtend nog super goed te doen en Kees en ik hebben enorm genoten. Niks was te gek en kees heeft laten zien dat hij als shetlander ook zo goed als alle hindernissen met twee hoefjes in zijn neus kon doen. Werkelijk fantastisch en ik kijk al uit naar de volgende keer.
Amanda was vandaag mee als support, gezelligheid en fotograaf en alle foto's zijn door haar gemaakt. Kees is een shetlander ruin van bijna 10 jaar en staat regelmatig voor de wagen. Kees is bekend met In Hand Trail en vond alles dan ook een grote speeltuin!

Bij deze dan het eindresultaat van de clinic vanmorgen:
Na de uitleg eerst een rondje over het park gestapt en al wat mooie obstakels gezien.

De brug, Eitje!

Slalommen, hoe scherper de bocht hoe beter, aldus Kees.

De wipwap, Helemaal geweldig! En zeker toen hij doorkreeg hoe het werkte. Zelf steeds het kantelpunt zoeken en wiebelen. Maf beest

Boomstammen in een halve cirkel

Op het blok, even een momentje van rust en een kriebel.

Wiebelbrug, Check!

Poseren in de waterval

En ondanks dat het niet op "shetlander" formaat is. Deed ie alles met een enthousiasme van 200%

Zoek Kees

En voor Kees het aller allerleukste, de waterplas! Spetteren, rollen en vervolgens je zelf helemaal vies maken in het zand. Dat had hij natuurlijk dik verdiend!

Ook het bubbelbad vond hij zeer geslaagd

Dat was het limiet van 15 foto's

Bedankt voor het kijken. Hopelijk hebben jullie ook een goede impressie op gedaan van dit fantastische park!
PS. Voor wie het zich afvroeg, Ik ben inderdaad een verbrand kippetje