Wordt onze 1ste keer SGW Ede Putten. Vond het op de filmpjes altijd zo', mooie omgeving, dat wij dit jaar toch maar mee gaan doen ondanks 2 dagen reizen.
Ja, ik ook in de B paarden! Vorig jaar super fijn kunnen rijden met mijn oude paard. Nu een nieuw paard en super veel zin in. Vond het zelf een prachtige cross.
Ik ben er ook bij in ede-putte, met overnachting op de manege. Maar ik ben helemaal alleen, wie van mijn bekenden is er ook? zou fijn zijn als iemand mijn proef zou voorlezen, en gezellig een beetje samenhangen 's avonds en buiten het rijden om.
Maddie, mijn paard woont in putten. We kunnen wel wat afspreken om te eten etc. Proef voorlezen moet op zich ook wel lukken. Ligt een beetje aan je tijden.
Maddie, mijn paard woont in putten. We kunnen wel wat afspreken om te eten etc. Proef voorlezen moet op zich ook wel lukken. Ligt een beetje aan je tijden.
me too 2x L hoop ik. (eentje is nog niet fit na een ongelukje tijdens het springparcours eind april, maar gaat de goede kant op)
_Elke
Geplaatst: 02-06-17 07:30
streep schreef:
Ik doe mee voor de eerste x in het L. Als ik me niet bedenk een paar dagen van te voren.
Stoertje!! Jullie kunnen dat!! Echt waar!!
Ik doe mee in de klasse B, onze eerste cross met mijn nieuwe paard!!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-06-17 07:35
Bleek dat mijn man zich toch opgegeven had, in het M. Maar omdat hij nu het NK mag starten heeft hij zich om laten schrijven naar het L. Mooi trainingsrondje voor het NK een weekje later
Streep jij kan dat hoor! Zondag is een mooi oefenrondje daarvoor
marloes_s
Geplaatst: 04-06-17 22:01
Ik doe ook mee in de B. Vind het altijd een fijne wedstrijd in Ede.
Ik sta blijkbaar niet op de startlijst . Maar heb mij wel opgegeven. Heb er al achteraan gemaild maar nog geen reactie. Zou het super zonde vinden als ik niet kan/mag starten!
Prisjee91
Geplaatst: 06-06-17 22:52
annikavolder schreef:
Ik ga mn L debuut maken (als ik durf...)
Ik weet ook nog niet of ik durf...
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-06-17 07:59
Hier helaas toch geen Ede Putten, door een blessure bij ons paard.