en dat is Etten-Leur! Wie doet er nog meer mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sabertje schreef:Ik ben er ook bij in de L! Nog even een beetje aan dressuur werken, want dat kon nog wel iets beter in Chaam.
nicootjuh schreef:Ik doe m'n best Sabertje maar ik weet niet echt waar ik moet zoeken....
Ze heeft vorige week een enting gehad omdat ze voor de 1* 2x per jaar geënt moet zijn en daarna ging ze berg af. Tijdens de galoptraining hele hoge hartslag en niet het tempo willen halen wat ze moet. Verder mankeert ze niks. dressuur training wat suf maar verder oke. Springtraining niets aan te merken. In de wei en op stal ook niet echt iets aan te merken. Ik heb haar nu maar een paar dagen alleen gestapt kijken of dat iets uitmaakt.....
Eight schreef:Is het mogelijk om te komen kijken? Ik vind deze discipline erg interessant om misschien ooit met mijn jongste te gaan doen. Ze is volgende maand pas drie dus dat duurt nog wel even voor ze beleerd is etc. Vanaf welke leeftijd kunnen paarden SWG lichamelijk aan?
Eight schreef:Is het mogelijk om te komen kijken? Ik vind deze discipline erg interessant om misschien ooit met mijn jongste te gaan doen. Ze is volgende maand pas drie dus dat duurt nog wel even voor ze beleerd is etc. Vanaf welke leeftijd kunnen paarden SWG lichamelijk aan?