Is alweer 1,5 jaar geleden dat de pony van dochter verkocht is en we eigenlijk op zoek zijn naar een leuk dressuurpaard.
Door diverse verschillende redenen is het kopen van een nieuw paard nog steeds niet gelukt. Maar mijn dochter is pas 15 jaar en heeft nog alle tijd.
Maar nu zijn er wel heel andere ontwikkelingen en zit dochter te denken aan een carrieswitch

Een kennis van ons kent iemand van de Future Guys, bij de meesten denk ik niet onbekend in dit wereldje, en nu mocht mijn dochter gisteren een keertje mee proefdraaien, want ja ze wilde wel wat jonge aanwas binnen het team.
Dochter wilde wel weer wat uitdaging, en deed vol overtuiging mee.
Nu is het allemaal nog vrij onschuldig maar toen het team einde van de training los ging, kreeg ik toch wel een beetje buikpijn.
is toch je dochter ( in gedachte dan) die daar halsbrekende toeren gaat doen.
De reden dat ik vaak afhaakte bij het kopen van een paard, was toch dat ik ze niet vertrouwd genoeg vond, en nu zou ze dan halsbrekende tricks gaan doen.
Uiteraard is het wel een hele eer om op al die shows mee te kunnen rijden ( als ze goed genoeg zou kunnen worden) en ze is dan ook helemaal in de wolken nu.
Ook kunnen het wel 20 tot 40 optredens per jaar zijn, vaak weekenden door heel europa dus daar moest ik ook ff van slikken.
wie zou deze kans pakken en er gewoon voor gaan en wie kent trickrijden een beetje en weet of er veel ongelukken mee gebeuren( bij de future guys zegt men van niet maar wil graag andere meningen horen?
let wel ik vind het superstoer en erg gaaf wat de riders lieten zien dus ik begrijp mijn dochter wel dat ze dit een supervette kans vind.