Dit jaar een stuk eerder in het seizoen dan gewend, SGW Maarsbergen.
Ik doe mee in de klasse B paarden. Aantal jaar niet gestart maar hopelijk nu weer blij aan de finish
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_E_ schreef:Ik sta helaas op de wachtlijst voor de B, had me rond 18.30u opgegeven. Alleen in eerste instantie stond ik als 5e op de wachtlijst, maar inmiddels al op de 9e plaats. Beetje jammer/apart!
_Seven_ schreef:Q_E_ schreef:Ik sta helaas op de wachtlijst voor de B, had me rond 18.30u opgegeven. Alleen in eerste instantie stond ik als 5e op de wachtlijst, maar inmiddels al op de 9e plaats. Beetje jammer/apart!
Komt dat misschien omdat de wachtlijst net als de deelnemerslijst op alfabetische volgorde wordt weergegeven? Of staat de wachtlijst niet op alfabetische volgorde?
merk dat de wedstrijd wel echt vroeg is, ik zit nog niet echt lekker in een trainingschema (mede gezien het weer, wil bijv nog graag een crosstraining doen). Hoe zit dat bij jullie?
), indoorcross in Utrecht, oefencross Middenbeemster en als laatste nog een crosstraining in Lelystad.