Deze keer met foto's en Gopro van SGW Lisse, klasse L paarden! Samen met de vijfjarige Fay heb ik ook hier weer heerlijk gereden!! Na de dressuur stonden we zelfs eerste, op vijf punten afstand van de nummer twee, top dus! Springen was erg glad en dan ga ik wat te veel terug rijden waardoor we een balkje kregen, verder wel prima gesprongen. De bodem van de cross was niet overal even geweldig, soms erg zwaar en glad, dus rustig aan gedaan. Fay liep echt weer supergoed, vol vertrouwen overal overheen, ook de lastige combinatie waarbij je vrij steil naar beneden moest en vervolgens over een smal puntje, ging perfect! Ik heb echt weer genoten! Uiteindelijk op een 7e plek geëindigd waar ik super tevreden mee ben!
Oh, en grapjas Fay liet even blijken dat ze het maar onzin vond dat er geen hindernis voor het water stond, die creëerde ze zelf dus maar even!

Springparcours
Waterbak
Gopro van de hele cross!
Wat een humor heeft je paard! Leuk stel zijn jullie! 
ik v ind dat je haar netjes rond stuurt in het springparcours ondanks de gladde bodem! dat zie je er terug in hoe ze galoppeert, maar dat doet ze het toch nog netjes