Naast onderstaande mooie foto's ben ik ook heel blij met het filmpje van mijn GoPro, het blijft zo leuk om te kunnen nagenieten.
Helaas was ik even meer met mijn aandacht bij het starthok dan de camera aanzetten, dus de eerste hindernis mist.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas was ik even meer met mijn aandacht bij het starthok dan de camera aanzetten, dus de eerste hindernis mist.

)Graffi86 schreef:Gave film! Zit echt met samengeknepen billen mee te 'springen' (ik ben totaal geen springer)
Wat een lol heeft jouw paardje zeg!
Misschien een rare vraag, maar ik ben een echte cross-leek: hoe weet je welke van de hindernissen je moest springen? Soms staan er wel 3 op een rijtje, hoe bepaal je dan welke je (moet?) neemt?

De controle zit wel goed hoor, ik hou van een goede rem.
davinci2412 schreef:je moet de hindernissen nemen waar een bordje met jou kleur bij staat. Het L moet bijvoorbeeld alle hindernissen nemen met een blauw bordje en het M met een rood bordje. Staat er dus alleen een rood bordje bij dan hoef je die in het L niet te nemen
als je me vertelt dat ze alles rond crossen geweldig vind, geloof ik het grif.