Ik weet het ben er vroeg bij maar, wie doet er allemaal mee met de tripalon op bussloo op 20 september??
Ik wil heel graag mee doen dus voor degene die een rijmaatje zoekt houd ik me aanbevolen
groetjes marloes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
)

heb alleen geen startkaart en doe liever alleen springen en cross, al is t maar voor fun. Maar dat kan waarschijnlijk niet
Calanddra schreef:Oe dit kriebelt wel als ik dit leesheb alleen geen startkaart en doe liever alleen springen en cross, al is t maar voor fun. Maar dat kan waarschijnlijk niet
)
loesje4600 schreef:op internet staat wel dat je zonder startkaart mag starten maar omdat MDH dat net zecht ben ik gaan twijfelen, mijn vriendin stuurt nu een mailtje of zij evt nog mee mag doen zonder startkaart. ik laat jullie de uitkomst weten.

ik weet alleen niet of 80 cm slim is voor Bart, ik weet dat hij t kan, maar springen, crossen en dressuur (ik gok dan L1? Dat kunnen we echt niet
) op 1 dag is dan eigenlijk wat teveel voor m. Zat eerder te denken aan 60 cm. Zeker omdat de tinkerdagen ook nog eens t weekend ervoor is.