Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mette schreef:Ik zou eens kijken naar producten van Back on Track, kan een goede aanvulling zijn om spierpijn te verminderen. Je hebt oa dekens (zweet/mesh/regen) en dekjes voor onder je zadel. De keramische vezel die in de stof verwerkt zit verbeterd de bloedsomloop en houdt spieren warmer. Ik gebruik zelf producten van Back on Track, zowel tijdens als na het sporten en ik ervaar absoluut verschil!![]()
Magnesium kan dacht ik ook helpen bij spierpijn maar dan moet je wel eerst weten of er een tekort is (bloedonderzoek).
moonfish13 schreef:Mette schreef:Ik zou eens kijken naar producten van Back on Track, kan een goede aanvulling zijn om spierpijn te verminderen. Je hebt oa dekens (zweet/mesh/regen) en dekjes voor onder je zadel. De keramische vezel die in de stof verwerkt zit verbeterd de bloedsomloop en houdt spieren warmer. Ik gebruik zelf producten van Back on Track, zowel tijdens als na het sporten en ik ervaar absoluut verschil!![]()
Magnesium kan dacht ik ook helpen bij spierpijn maar dan moet je wel eerst weten of er een tekort is (bloedonderzoek).
Teveel magnesium kan geen kwaad hoor.
Als het enigszins kan doe we grote icepack's om de benen direct na het afspuiten. Moet je wel een ijskast bij je hebben en wij kunnen dat alleen maar doen als we met een vrachtwagen meerijden helaas. Anders is een koelbox wel een optie maar dan zijn ze wel een heel stuk ontdooit helaas.
De doorbloeding word na de cross en de trailer rit ook nog gestimuleerd door zijn weidegang en je stapt ook heel lang uit zodat de afvalstoffen weg kunnen gaan deels voor de trailer rit.