Dus....zondag 22 maart was het zover. We waren echt onwijs vroeg op het terrein, 7 uur al. Ruim de tijd om de vetgate in te richten en te keten met de grooms Michelle en dit keer was Ynke ook mee en ongeveer een uur later gingen we naar de voorkeuring. Dushi had een snotneusje en daardoor kreeg ze een thermometer in haar bil...nou ja zeg wat een brutaliteit
Daar was madam niet echt van gecharmeerd, maar alles was in orde, ze heeft vaker een vies neusje. Hs was 40.We startten samen met teamgenootje Iris met Zirconia en Anouk&Rakesh reden ook met ons mee. Rakesh en Dushi lijken wel een stelletje, lopen hetzelfde tempo en dat is zo onwijs fijn. Helaas moesten we Iris en Zirconia loslaten in de eerste lus. Zirconia had haar lolbroek aan en was een beetje aan het klieren, maar gelukkig ging dat in de tweede lus helemaal prima in haar eentje. Rakesh en Dushi gingen samen de tweede lus in en dat ging wederom super fijn! We kwamen zelfs nog wilde zwijnen tegen onderweg, ik was als de dood voor die beesten hahaha. Godzijdank had Dushi niks door en liepen Rak en Dush samen verder. Maar de pony van Wybke dacht daar anders over en stond stil op het ruiterpad. Stoere Rakesh liet de dames wel weten dat er niks aan de hand en is en zo konden we mooi verder. Het was echt zo genieten! We hadden allebei niet het idee een wedstrijd te rijden, zo ontspannen en paardjes lekker bitloos in de tweede lus. Uiteindelijk zijn we dravend naar de finish gegaan , bij de finish lekker gestapt en de paardjes werden alledrie goedgekeurd!!! Superleuk dat we nog een 4e plaats hebben behaald met een gemiddelde snelheid van 15,26 km /u en Anouk en Rakesh een 3e plek. Iris en Zirconia behaalden een 9e plek. Ik was onwijs zenuwachtig bij alle keuringen. Je hebt toch een aantal afkeuringen meegemaakt en je bent zo bang dat er iets met je paard is. Gelukkig stelden heel wat mensen mij gerust en dat was echt super fijn! O.a. Ingrid en natuurlijk Endurance Team Rakesh. Allemaal onwijs bedankt en natuurlijk mijn groomteam met super groom Elano. Want zonder hem rijd ik geen wedstrijd. Trots op Dushi
Bedankt voor het lezen van mijn verslag
Vlak voor de start:

3 stralende koppies

groom in actie

Oortjes erop!!

Twee frisse paardjes op de finish

Endurance Team Paarse Monsters

Mijn zoon Elano met Dushi

helemaal waus
Je hebt me jaloers gemaakt hoor, ik mag nog een jaartje wachten