Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyparadijs schreef:Persoonlijk denk ik dat je meer hebt om te gaan kijken bij een basis wedstrijd in plaats van bij een wedstrijd waar Elaine Pen of Tim Lips rijden.
Maar ik zou je adviseren op zoek te gaan naar een goede eventing instructeur
Zodat je kan gaan bekijken of je paard uberhaupt wel geschikt zou kunnen zijn.
Spring je ook met je fries?

AmoorM schreef:Kim_Asterix schreef:11 en 12 april is Westerbork, lekker in de buurt
Ik doe zelf dit jaar mee, maar vorig jaar was kijken ook erg leuk.
Leuk! Ik denk dat ik daar een kijkje ga nemen. Aan het vorige bericht te lezen doen Tim Lips enzo daar ook aan mee?

mamamier schreef:Tim kom je idd regelmatig tegen op zowel de sterren events als in de lagere rubrieken. Net als elaine, merel en alice. Maarsbergen, Ede.... Boekelo is natuurlijk geweldig om eens heen te gaan maar niet echt representatief voor de huis tuin en keuken crossers om het zo maar even te zeggen.
Overigens kun je bij Tim en Alice ook gewoon lesrijden. Heel leuk! Mijn zus gaat zo eens per jaar een weekend bij Alice trainen en met mijn dochter ben ik zondag toevallig voor de tweede keer bij Tim geweest om te trainen.

shetties schreef:In augustus heb je ook het NK eventing voor koudbloeden in Renswoude, wel een beetje uit de buurt misschien, maar dat is dus alleen voor koudbloeden en misschien wel leuk om te gaan kijken.
[SGW] NK Eventing koudbloeden in renswoude 16-8-2015
Ik rij ook met mijn haf tussen de paarden (klasse L), ik vind het het leukste om te doen