Er zijn wellicht al heel wat topics over zwanger zijn en paardrijden...
Maar ik vroeg me af of er specifiek in de westernwereld (ander zadel, andere manier van rijden) mensen zijn die zwanger geweest zijn en bleven rijden.
Ik ben zelf 32 en ik denk niet dat ik ooit met zekerheid zal weten of ik wel klaar ben voor kids.
Ik zou wel willen (misschien), maar ik verzin steeds maar excuses om er niet aan te beginnen - omdat ik bang ben ontzettend veel dingen aan de kant te zullen moeten schuiven:
paardrijden - duiken - motorrijden - verre reizen ... eigenlijk alles wat ik graag doe.
Mijn vriend begint er soms wel eens over... Maar voor een man is dat toch allemaal gemakkelijker hoor. Misschien moet ik in een volgend leven toch maar geboren worden als man...
Duiken en motorrijden zijn uitgesloten, maar ik vroeg me af of paardrijden een optie bleef.
Tot hoelang voor de (ieuw!) bevalling en vanaf hoeveel tijd erna reden jullie?
(Ik heb het niet over intensieve wedstrijdtrainingen, maar wat buitenritjes en bakwerk.)
Het feit dat ik een hele tijd lang niet zou kunnen paardrijden, is nog een extra element om er niet aan te beginnen... en ik word er intussen niet jonger op.
Ervaringsdeskundigen?
) maar wat ik me nog herinner
maar ging verder prima. Een week of 2-3 na de bevalling reed ik weer