[SGW] Oefencross en crossles op 4 & 5 oktober in Balloo (Drenthe)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PolleMaster

Oefencross en crossles op 4 & 5 oktober in Balloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 23:31

Hoi allemaal!

Na het grote succes van vorig jaar organiseren wij dit jaar op 4 en 5 oktober a.s. wederom het evenement 'Balloo Actief' met de oefencross in de hoofdrol.
Tijdens dit tweedaagse evenement zal er zowel zaterdag als zondag een oefencross plaatsvinden en daarnaast zullen er zaterdagochtend crosslessen te volgen zijn en is er op zondag een gezellige plattelandsmarkt met diverse clinic's en demonstraties.

Oefencross
Het is de bedoeling om wederom een laagdrempelige cross neer te zetten waarbij je kunt kiezen tussen 40 en 80 cm. Tevens kun je om alle hindernissen heenrijden, op deze manier is het werkelijk voor praktisch iedereen mogelijk om deel te nemen aan de cross. Jong en oud, groot en klein, ervaren en onervaren, iedereen is welkom!
Voor meer informatie over de oefencross kijk op: http://www.ballooactief.nl/oefencross
Inschrijven oefencross
Om je in te schrijven voor de oefencross ga naar: http://www.ballooactief.nl/oefencross/inschrijving , download het inschrijfformulier en mail dit volledig ingevuld naar BallooActiefCross@gmail.com en maak het inschrijfgeld à €12,50 over naar NL08 RABO 011.251.6904 t.n.v. C.Sleeman-Brouwer

Crossles
Op zaterdagochtend organiseren wij weer een aantal crosslessen voorafgaand aan de oefencross, in het parcours. Deze lessen zullen worden gegeven door de internationale eventingruiters Nina Hut en Tarik van Boggelen. Deze ervaren instructeurs zullen tijdens de lessen de basis van het rijden van een cross toelichten en de deelnemers begeleiden tijdens het nemen van verschillende hindernissen in het parcours.
Inschrijven crossles
Om je in te schrijven voor de crossles ga naar: http://www.ballooactief.nl/oefencross/inschrijving , download het inschrijfformulier en mail dit volledig ingevuld naar BallooActiefCross@gmail.com en maak het inschrijfgeld à €15 over naar NL08 RABO 011.251.6904 t.n.v. C.Sleeman-Brouwer
DE CROSSLESSEN ZITTEN OP DIT MOMENT VOL, maar bij opgave kom je op de wachtlijst en krijg je bericht als je geplaatst kan worden.

*-:) Fotografen gezocht
Wij zijn nog op zoek naar een aantal fotografen die tijdens beide dagen de deelnemers in de cross, lessen en clinic's willen vastleggen.
Doordat het evenement zich op een groot gebied afspeelt, is er vraag naar meerdere fotografen die een impressie van dit weekend kunnen maken. Uit ervaring blijkt dat deelnemers het ontzettend leuk vinden om foto's van zichzelf in de oefencross terug te kunnen vinden en bereid zijn om deze eventueel na te bestellen.
Dus ben of ken jij een enthousiaste (hobby)fotograaf die het leuk vindt om te komen fotograferen op ons evenement? Stuur mij dan een PB of e-mail (sophiasleeman@msn.com), wanneer je bereid bent om één of twee dagen te komen fotograferen dan zullen wij een lunchpakket verzorgen.

:list:Vrijwilligers gezocht
Om dit weekend tot een groot succes te maken zijn wij nog op zoek naar een groot aantal vrijwilligers!
Er zijn verschillende functies waarvoor wij mensen nodig hebben, denk hierbij aan hindernisrechter, parkeerwacht, catering, assistentie bij de dierenarts, etc.
Lijkt het jou leuk om ons enthousiaste, gezellige team te komen versterken? Ga dan naar: http://www.ballooactief.nl/vrijwilligers en geef je op!
Uiteraard worden onze vrijwilligers tijdens het weekend voorzien van eten en drinken en krijgen zij een uitnodiging voor een gezamenlijke borrel als dank voor de inzet en om samen terug te blikken op een, hopelijk, geslaagd weekend!

Voor meer informatie kijk op onze website http://www.ballooactief.nl en voor vragen mag je me altijd een PB sturen of hier in het topic reageren.

We hopen jullie te zien op ons evenement 'Balloo Actief' op 4 en 5 oktober!
Afbeelding

Hieronder nog twee links van topics met foto's van de cross van vorig jaar:
East_Valley @ [SGW-ITP] Oefencross Balloo
Vincy @ [SGW-ITP] Oefencross Balloo

Carolinesb

Re: Oefencross en crossles op 4 & 5 oktober in Balloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 08:41

Dankl je wel Sophia, je hebt weer een mooi duidelijk stuk geschreven.
De aanmeldingen komen met een vaart binnen.

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 09:39

Ik heb me aangemeld! :)

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 20:51

Leuk!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:37

Ik doe ook mee met de oefencross op zaterdag :)

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 07:30

Ik ben ook van de partij!

Sharissael

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 07:35

Ik ben ook van de partij op zondag!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 07:35

Kan je je nog oogeven?
Anders kom ik misschien als fotograaf

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:46

Joyce op site staat dat je je bog kan opgeven. Gaan we weer samen?

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:49

Zojuist opgegeven voor beide dagen met Benson! *\o/*
Dus.. als je een zwartbonte tinker hengst met rond wapperende sokken over een hindernis ziet gaan, dat zijn wij! O:)

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 16:09

Leuk allemaal! En JoycexEnya, zeker kun je je nog opgeven! De oefencross ziet op het moment nog niet helemaal vol.

En dit jaar organiseren we ook een Bixie Oefencross! Dit is bedoelt voor ruiter(tje)s met een leeftijd van tussen de 6 en 12 jaar. Voor meer informatie en opgave kijk op: http://ballooactief.nl/clinics

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 17:15

Okee dan geef ik me vanavond op :)

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 17:30

Is het zonder ijzers/proppen te doen? Veel of weinig gras in de route?

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 17:34

Vorigjaar heel weinig op gras.

Jolien ga met een vriendin dit keer

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 19:31

rensju schreef:
Is het zonder ijzers/proppen te doen? Veel of weinig gras in de route?

Is zeker te doen! Is inderdaad voor een groot deel op zand, natuurlijk afhakelijk van het weer, maar ook de stukken op gras zouden geen probleem moeten zijn.

Voor de geïnteresseerden, op de site staat de (voorlopige) route, tzt zullen er ook foto's van de hindernissen in de kaart worden geplaatst. http://ballooactief.nl/oefencross/route-2014

Ook is de voorlopige deelnemerslijst op de site te zien: http://ballooactief.nl/oefencross/inschrijving
Mocht je je hebben opgegeven maar hier niet opstaan, stuur dan een mailtje naar BallooActiefCross@gmail.com

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 00:12

Hier ook vanavond ingeschreven met 2 tinker dames. Een is groot fan van springen en crossen. De ander gaat meer mee voor de ondersteuning dus even zien wat wij precies gaan springen haha. We starten dus samen :j

Wij hebben beide geen cross ervaring dus ik ben benieuwd :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 00:15

xSiep schreef:

Met Furbs? Leuk, misschien zie ik je nog wel. Ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet :)

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:41

cp112 schreef:
xSiep schreef:

Met Furbs? Leuk, misschien zie ik je nog wel. Ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet :)

Jaa leuk! :D

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:50

Ik doe ook op zaterdag mee met de oefencross :)

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:13

Ik doe de zondag ook voor het eerst mee! Mijn nicht is vorig jaar ook geweest, toen ben ik met haar mee geweest. Dit jaar ging ze weer en ik riep meteen: gaaf!! Ga ik weer met je mee! Alleen niet met paard hoor :P. Zegt ze: Waarom niet?? Kun je best doen :P. Dus met die gedachte hebben we ons samen opgegeven :).

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 09:01

stunning schreef:
Ik doe de zondag ook voor het eerst mee! Mijn nicht is vorig jaar ook geweest, toen ben ik met haar mee geweest. Dit jaar ging ze weer en ik riep meteen: gaaf!! Ga ik weer met je mee! Alleen niet met paard hoor :P. Zegt ze: Waarom niet?? Kun je best doen :P. Dus met die gedachte hebben we ons samen opgegeven :).

Haha wat leuk! Is vast een super ervaring voor jou en je paard! En je kunt om alle hindernissen heenrijden als je het springen niet ziet zitten.

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 09:05

We zijn nog steeds hard op zoek naar meer fotografen!

PolleMaster schreef:
*-:) Fotografen gezocht
Wij zijn nog op zoek naar een aantal fotografen die tijdens beide dagen de deelnemers in de cross, lessen en clinic's willen vastleggen.
Doordat het evenement zich op een groot gebied afspeelt, is er vraag naar meerdere fotografen die een impressie van dit weekend kunnen maken. Uit ervaring blijkt dat deelnemers het ontzettend leuk vinden om foto's van zichzelf in de oefencross terug te kunnen vinden en bereid zijn om deze eventueel na te bestellen.
Dus ben of ken jij een enthousiaste (hobby)fotograaf die het leuk vindt om te komen fotograferen op ons evenement? Stuur mij dan een PB of e-mail (sophiasleeman@msn.com), wanneer je bereid bent om één of twee hele dagen te komen fotograferen dan zullen wij een lunchpakket verzorgen.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:07

Ik zal met met me moeder overleggen of ik beide dagen mag komen. Met hrt openbaar vervoer is het 2 uur reizen enkele reis

Roosje1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:10

Mijn dochtertje (9 jaar) mag meedoen met de bixie oefencross. Ze heeft er erg veel zin in!! Op de bixiedag en tijdens de knhs instructieweek heeft ze ook wel eens crosshindernissen gesprongen. We zijn benieuwd hoe het gaat in Balloo, voor ons een nieuw evenement. En als er fotografen zijn die foto's willen maken; graag!!

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:48

ik zag dat er foto's van de hindernissen in de parcoursschets staan! Helaas kunnen alle pc's thuis en op school de foto's niet laden ;o ben ik de enige? Of is er iemand die ze misschien hier wil plaatsen?:)