Na dit jaar klasse 2 te zijn gestart in Leersum en afgelopen weekend Breda wil ik graag Uddel de 2 daagse nog starten.
Wie gaan er nog meer?
En iemand nog tips voor het rijden van een 2daagse. Ik rij ook TREC en dat zijn (vrijwel) altijd 2 daagses. Maar er zijn vast dingen die anders gaan bij een meerdaagse endurance dus daarvoor graag ervaringen en/of tips
Vorig jaar was het richting de 40 graden... allebei de dagen.
Sok
Geplaatst: 11-06-14 19:11
Ik heb de tent maar open gelaten en mn voeten buitenboord gehangen toen ik ging slapen en alsnog kwam ik er gesmoord uit! hihi! 23 graden is wel ongeveer m'n max!
Oh en voor die pasta maaltijd ben ik er helemaal weer bij!
Word mijn laatste wedstrijd voor het EK TREC in Italië dus dan kan ik wel wennen hoe het is om met die temperatuur te rijden. Niet dat ik het leuk vind (en afgelopen weekend had ik er al goed last van) maar wel nuttig om er goed mee om te leren gaan.
Waarschijnlijk pas na uddel omdat ik nu nog thuis woon en hier probeer veel te werken zodat ik een potje heb straks voor mijn studie! smurf staat nu dus hier maar ik denk dat ze half augustus mee gaat die kant op, wanneer ik er zelf ook heen ga. Aankomende zaterdagochtend kom ik trouwens even langs op stal! Rond 10 uur half 11 ben jij er dan ook?
Jaa ik ben ook benieuwd! In 2012 was Jack niet rad en kwam ik vrijwilligen. Vorig jaar reed ik even geen endurance ivm blessure van mezelf, dus dit jaar is 3 keer is scheepsrecht. Lijkt me leuk om hem nu eens te rijden.