Hij was nog erg puppy en moest eerst gecastreerd worden maar al die tijd heb ik lekker met hem geprutst een jaar geleden begonnen met een clinic bij Johanna aan de hand waar bleek dat meneer nog wel wat grondwerk opvoeding kon gebruiken. Een jaar vol grondwerk en zadelmak maken verder is Feebs inmiddels een onwijs fijne bospony geworden. Helaas kan en wil ik hem zelf nog niet rijden maar ik heb wekelijks een meisje met een beperking dat met hem rijd en mijn moeder durfde het nu ook aan
Feebs is nog lang geen volleerd westernpaard maar met 5 jaar hoeft dat ook nog niet.

Mijn moeder heeft lang gelden een western les bij Sylvia Pardijs van mij voor Moederdag gekregen daarna heeft ze nog een jaar gelest maar is er uiteindelijk mee gestopt op Laukje heeft ze nog wel een paar keer gereden maar Feebs vond ze toch wel spannend! Ik zie nu dat haar beugels wel een stuk langer hadden gemogen maar dat komt de volgende keer
Lijkt me heerlijk om mee te rijden. Hij lijkt het werken ook echt leuk te vinden!
Als je hem vergelijkt met de eerste foto en deze...ik zou hem op een streng dieet zetten. Rustig aan af laten vallen maar echt afvallen. Met zulk overgewicht kan hij last krijgen van zijn gewrichten, rug en ga zo maar door. (hart en vaatziektes kunnen dan ook voorkomen)
Feebs zijn welzijn is afgezien van wat overgewicht iets waar menig paard jaloers op kan zijn 24/7 buiten met inloop stal én in groepsverband. Dat hij nog spekkie is komt goed hij is redelijk stabiel nu