TREC Kaatsheuvel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

TREC Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 14:44

4 mei komt zoetjes aan dichterbij en ik ben zo gek geweest om me in te schrijven voor de T1 bij TREC Kaatsheuvel O:)
De locatie ken ik want daar was ik lid toen ik met mijn vorige paard nog dressuurwedstrijden reed en ik ben een keer gaan kijken toen er Trec was.
Begin van de maand heb ik een trainingsdag gedaan bijMirjam zodat ik een beetje een idee heb wat me te wachten staat :=
Gelukkig rijd ik in equipe Karin, maar beetje spannend is het toch wel nu het dichterbij komt _O-

Wie gaan er nog meer?

mabellean

Re: TREC Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:18

ik ben er bij als vrijwilliger dit jaar .

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:19

Ik ben erbij met twee vriendinnen. Wij rijden in equipe mee in de T1. We zijn een opvallend stel met een bruine quarter, een panterbonte appaloosa en een fjord met lange manen. Niet te missen dus! ;)
Vorig jaar heb ik ook meegedaan, toen met twee andere vriendinnetjes en het was geweldig! :D

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 19:12

Leuk Mabellean en kruimellover.
Dat valt inderdaad niet te missen.

Ik rijd dit jaar voor het eerst mee.
Met mijn vorige paard kan dat gewoon echt niet, nu heb ik een nieuwe en ga ik samen met Karin in equipe starten. Twee NRPS-ers bij elkaar ;)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:18

Ik ben er ook (weer) bij dit jaar!
Start als eerste, heel fijn! Niet zoveel tegenliggers op de route, opstoppingen bij de posten en mooi de tijd om ptv te lopen :)

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:25

Ik rijd ook mee met 5 mensen bij ons van stal. Wij hebben alleen nog geen starttijden ontvangen.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 20:47

Ik zag dat ik lekker op tijd de POR heb en dan aan het einde van de dag de MA en de PTV.
Dat vind ik ook wel fijn moet ik zeggen :)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 21:02

Ik kom alleen kijken ! Helaas is mijn ruin nog te jong.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:02

Ik doe groomen bij kruimellover en ben vrijwilliger op de POR. Ik heb er zin in, hopelijk werkt het weer net zo mee als vorig jaar :D

Mawo97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:10

Ik start ook zondag!
Voor het eerst voor mij en m'n pony in de T1 solo, en heb er veel zin in! :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 08:44

Ik ga ook!
Hebben we er zin in *\%/*
Hoop dat mijn merrie zich een beetje gedraagt maar dat zal wel niet ~~}>
Ben erg benieuwd.
Locatie etc ken ik erg goed alleen mijn haflinger rijd voor het eerst op zo'n grote mee!
Ze is daarbij aan het puberen en hengstig en vervelend dus komt helemaal goed!

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:07

Succes en veel plezier allemaal!

Ik blijf helaas thuis, ongelukje op m´n werk gehad en nu een lastige wond, kan niks met links vasthouden.....

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 12:14

Oh balen zeg! Wij zijn er klaar voor. Vanmiddag inpakken en dan morgen al vroeg vertrekken.

Tot morgen allemaal!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 17:05

Ow wat balen zeg! Sterkte.
Even dacht ik ook dat ik zou afbellen maar ga het toch proberen

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 07:43

Wij hebben ook weer genoten, wel verkeerd gereden is het prachtige gebied, dus kwamen als laatste binnen maar toch alle posten aangedaan. Mijn brave merrie is niet van het springen maar de rest deed ze allemaal wel braaf.
Ma geen punten want ze viel uit de galop en een klein huppeltje in de stap maar all over ben ik weer vreselijk trots op haar.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:09

Was jij dat met die gelder achtige bruine paard?
Wat een niet Nederlandse zin :')
Zag die inderdaad uit de galop vallen en een huppel maken bij de stap.
Zelf ben ik blij dat ik toch ben gegaan.
Bij de por hebben we goed gereden en alle posten gehad maar waren te langzaam en dus 197 punten.
Bij de ma Had Ik maar 2 punten want mijn pony Had een snelle galop etc :')
De ptv daarentegen deed ze verwonderlijk goed en Had Ik 122 punten wat meer Had kunnen zijn als ik me bete Had ingelezen.
Aan het einde ben ik gegaan na het zien van de uitslagen want ik dacht Ach, heb bij de ptv wel goed gescoord maar bij de rest niet dus het zal wel.
Bleek dat ik van de t1 groep toch nog 4de van de 29 was geworden en een touw halster heb gewonnen die een vriendin heeft opgevangen.
En dat terwijl ik de wanhoop nabij was na alle drama bij de voorbereiding :')
Zijn er nog meer mensen met leuke verhalen ? *\%/*

Edit; Ik zie in je profiel al dat je een draver hebt :p

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 08:54

Gefeliciteerd met de prijs.

Ik had flink last van zenuwen (kon ik met mijn vorige paard bij de dressuurwedstrijden ook altijd zo lekker :roll: ) vooraf maar ik heb echt genoten en voor een eerste keer heeft mijn pony (die ik pas sinds januari heb het heel goed gedaan).

Wij hadden ook de POR goed gereden maar wat te langzaam. Maar goed ons doel was ook om er een positieve eerste TREC van te maken. En dat is zeker geslaagd :D
De MA ging heel goed. 30 punten voor de galop en helaas nul voor de stap. Was wel helemaal correct maar te langzaam. Maar goed voor een pony die toen ik haar kocht volgens haar vorige eigenaresse niet fatsoenlijk kon stappen omdat ze vaak in liep telgang, vond ik het al heel goed dat ze over de gehele afstand een goed stap liet zien.
De PTV heb ik met de instelling gereden van ik zie wel hoe het gaat, als het niet gaat zet ik er geen druk op en doe ik alleen de dingen die we alle twee zien zitten. Met als gevolg wel iets te langzaam maar wel een heel fijn gevoel aan de PTV overgehouden.

Tot mijn verbazing had ik in mijn groep (T1/T2 equipe) ook nog eens een derde prijs en een touwhalster gewonnen. Ik mocht kiezen welke kleur en dat werd natuurlijk met al die vrolijke kleurtjes net als het halster wat ik gisteren bij de TREC bij mijn pony om had.

Mijn foto's staan op [TEN-ITP] Onze eerste TREC wedstrijd bij TREC Kaatsheuvel

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:59

Ik heb vorig jaar meegedaan in Kaataheuvel. Was ontzettend leuk. Dit jaar helaas niet omdat ik op 3 mei was uitgerekend van mijn 2e kindje. Heb het wel gemist maar hopelijk volgend jaar weer.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:00

Ik heb ook een heerlijke dag gehad, eerst 's ochtends bij de por een post bemand, echt leuke paarden liepen ertussen! Daarna lekker gepicknickt en mijn team meegeholpen met klaarmaken voor de PTV. Uiteindelijk hebben ze nog een super resultaat gehaald dus ik ben trots.

Topdag!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:16

Heey Mickey jou heb ik gezien!
Was jij niet 47?
Ik zat 2 na jou op die haflinger.
Jou "begeleider" Had de mijne nog even vast gehouden toen ik mijn nummer strakker deed!
Leuk dier heb je en knap gereden.
Bij de ma moest ik lachen toen je continu tegen je pony praatte.
Ik doe dat zelf ook namelijk :')

@storm dit was helaas de laatste editie :(

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:25

Wij hebben ook genoten van de voorlopig laatste trec Kaatsheuvel! Super weer, geweldige hulp, fijne sponsoren en sportieve enthousiaste deelnemers! Wie weet organiseren we het nog wel eens, maar voorlopig gaan we alleen onderlinge trec wedstrijden organiseren. Dank allemaal!!

Ik zal hier binnenkort de link naar de fantastische foto's zetten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:37

LukieBradley schreef:
@storm dit was helaas de laatste editie :(

Echt? Wat ontzettend jammer zeg :(

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:43

Ik vond het ook weer een hele leuke dag! :D
Het was een hele mooie route tijdens de POR, heel verschillend van de route vorig jaar gelukkig.
Ik ben supertrots op mijn kleine vriendje, want waar hij vorig jaar tijdens de PTV bij heel veel hindernissen de eerste keer weigerde, deed ie nu bijna alles in een keer. Dat heeft ons zelfs een derde plaats in de T1 equipe klasse opgeleverd.
Eigenlijk had ik een touwhalster gewonnen, maar omdat we wat te laat waren voor de prijsuitreiking omdat m'n vriendje ineens de trailer niet meer op wilde, heb ik uiteindelijk een paar sokken gekregen. Ach ja, eerste keer dat we überhaupt samen wat gewonnen hebben. ;)
Toch wel bijzonder wat voor band je met je paard op kan bouwen in een jaar tijd.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 12:33

LukieBradley schreef:
Heey Mickey jou heb ik gezien!
Was jij niet 47?
Ik zat 2 na jou op die haflinger.
Jou "begeleider" Had de mijne nog even vast gehouden toen ik mijn nummer strakker deed!
Leuk dier heb je en knap gereden.
Bij de ma moest ik lachen toen je continu tegen je pony praatte.
Ik doe dat zelf ook namelijk

ja ik was nummer 47 :-) Dan weet ik ook wie jij nu bent :-)
kan mijn man goed hè, pony vasthouden ;)

dank je, ik ben ook blij met mijn pony dat ik dit nu al met haar zou kon doen.
Ik bleef ook expres tegen haar praten, ik wilde dat ze rustig en constant bleef.
Maar ik klets inderdaad wel vaker. Ik beloonde haar na de dubbel ook enthousiast met mijn stem en hoorde toen ook mensen lachen ;')

Ik vind trec ook echt iets om met je paard goed op elkaar ingespeeld te raken. Want het lijkt soms wel makkelijk, maar als je het goed wil doen is het dat toch echt niet altijd.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:25