Tja, ik doe altijd erg mijn best, maar terwijl je denkt dat met mooie dure apparatuur het niet moeilijk moet zijn foto's te maken clickt mijn moeder toch altijd net mis helaas.. Echt mooie rijfoto's zijn dus eens door mijn vriendin gemaakt, zo'n 2/2,5 jaar geleden. Nu had ik laatst veel zin om weer eens rijfoto's te hebben, dus kwam Tessa (Tezzy@bokt) langs om wat foto's te maken
! Echter stond er net 2 dagen een nieuw paard op stal die nog erg druk naast de bak liep wat wel voor de enige afleiding zorgde, toch lekker kunnen rijden 
Meer van Tessa zien?
Eventjes wat technische informatie/op of aanmerkingen:
- Ik ben zelf hypermobiel en kan hierdoor niet vaak meer rijden helaas, ook maakt mijn lijf soms wat bewegingen die ik niet helemaal onder controle heb
- Ik heb al geruime tijd geen les gehad omdat ik dus niet vaak gereden heb. De eerste plannen naar weer lessen deze zomer zijn wel al gemaakt

- Verder qua kritieke punt mag ik mijn hand(en) wat lager houden

- Ook steek ik een beetje mijn voeten af, hier heb ik erg weinig controle over en ik rij normaal gesproken ook met enkelbraces maar die had ik nu niet om.
Commentaar mag natuurlijk, maar ik plaats de foto's omdat ik het leuk vind ze te delen en ik blij ben dat het eindelijk weer wat beter gaat en ik weer met enig regelmaat kan rijden. Ik hoef geen commentaar op het een of het ander, zoals ik aangaf, het is een tijd geweest en binnenkort komen er weer lesjes aan

1.

2.

3.

Hier in de galop wilde hij vooral erg hard gaan, natuurlijk gewoon aan mezelf te danken. Heb niet veel gereden zelf de laatste tijd en er gebeurde te veel voor hem om hem heen. Vandaar dat ik dus even een 2e hand erbij heb gepakt om hem iets korter te kunnen nemen.
4.

5.

6.

7.

Toen werd het wel eens tijd om het hoofdstel af te doen en lekker op de neckrope verder te gaan
Remie kan erg heet worden op het bit en het wordt dan zo'n heerlijk mak paard op neckrope
8.

Dus dan gaan we ook even penny doen
is dat nou dat wilde paard dat zo wilde racen net?9.

Maar ik hoef maar te denken hem aan te nemen in draf en hij maakt nog net geen slidings

10.

11.

12.

13.

14.

Ook fotografe Tessa nog even laten genieten van het uitzicht
!Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van deze foto's als ik kan
Tessa nogmaals ontzettend bedankt voor de prachtige foto's & gezellige middag
!

Fijn dat je blij bent met de foto's!
**