Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
heb me nu aangemeld bij mijn KNHS, maar heb nog geen activeringsmail gehad. Nog meer Ff geduld hebben. wreckh schreef:Nog steeds geen mail binnen. Duurt lang.
Nu hoorde ik gister dat ik wel lid moet zijn van een rijvereniging om een startkaart aan te vragen....pfff ben er Al haast flauw van. Dit is toch niet waar?
Krijg je tenminste ook de Her&DER (verenigingsblad) in huis!
Sok schreef:wreckh schreef:Nog steeds geen mail binnen. Duurt lang.
Nu hoorde ik gister dat ik wel lid moet zijn van een rijvereniging om een startkaart aan te vragen....pfff ben er Al haast flauw van. Dit is toch niet waar?
De KNHS EV is een rijvereniging, dus daarmee kun je gewoon een startkaart aanvragen hoor!![]()
Goed dat je lid bent geworden!Krijg je tenminste ook de Her&DER (verenigingsblad) in huis!
Hilli schreef:Sok schreef:De KNHS EV is een rijvereniging, dus daarmee kun je gewoon een startkaart aanvragen hoor!![]()
Goed dat je lid bent geworden!Krijg je tenminste ook de Her&DER (verenigingsblad) in huis!
Tenzij je voor een volledige startkaart gaat (waarmee je dus ook andere wedstrijden dan endurance kunt starten) en niet voor een endurancestartkaart.
Goeie aanvulling weer!