Dit mag niet, je advertentie hoort op de bokt markt. Verder zou ik eens kritisch kijken naar je aanbod en vraag, een 14 jarige die vrijwel geen wedstrijd ervaring heeft, extreem braaf is en met spoed weg moet is wellicht je vraagprijs iets idealistisch.
Als het echt gaat om een goed huis zou ik inderdaad de prijs weghalen. Voor mij zou het niet uitmaken wat ik ervoor kreeg, als hij maar goed terecht komt. En er zijn misschien hele goede eigenaren die nu niet reageren omdat de prijs zo hoog is. Dan kan je beter eerst reacties afwachten en dan met een prijs komen.
De prijs is veel te hoog voor een 14-jarige zonder enige wedstrijdervaring. De helft ervan zou een reëlere prijs zijn met oog op dat de spullen meeverkocht worden. Maar bedenk dat paarden in deze tijd helemaal niets waard zijn.
Ik hoop dat je een goed huisje gaat vinden voor je maatje.
Jeetje wat vraag je veel ik zou eerder zitten op 3000 euro, dat lijkt me al hoog zat! Voor dat bedrag moet je er veeeel meer en betere foto's op zetten, betere standftoto's, rijfoto's, foto's van de spullen wat je er allemaal bijkrijgt.. etc.
Ik zou er inderdaad ook duidelijke rijfoto's bij zetten. De vraagprijs is inderdaad erg hoog, en zonder fatsoenlijke rijfoto's zal de gemiddelde koper de advertentie zo weer weg klikken. Voor die prijs kun je een veel jonger paard met wedstrijdervaring kopen, en dan zullen niet veel mensen jouw paard kiezen. Voor jou is hij natuurlijk niet in waarde uit te drukken, maar kopers hechten nog geen emotionele waarde aan een paard dat ze nog moeten kopen.
M_en_M
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-14 12:18
Ik had het nog wat aan gepast... En zal zo ook nog eens opzoek naar rij foto want die heb ik niet echt volgens mij maar zal eens zoeken tussen alle foto's
lady62
Geplaatst: 07-01-14 12:18
Beste mensen vergeet niet dat een goed western zadel veel geld kost.
Maar de totaal vraag prijs zou echt niet meer mogen bedragen dan 4500 euro ik denk dat mensen er niet veel meer voor zouden betalen.
En inderdaad goede rij foto's laat eens wat zien.
NienkeV1994
Geplaatst: 07-01-14 12:19
Klein detail, er staat dat hij 14 is, maar als de geboortedatum klopt is ie 13. Zou ik even veranderen, komt toch wat betrouwbaarder over
Als ik zo je advertentie bekijk dan denk ik dat je biedingen tussen de 1000 en 2500 krijgt. Misschien kun je nog vertellen wat zijn sterke punten zijn, dus waarom mensen jouw paard moeten kopen. Wat maakt hem aantrekkelijk?
BlueStar
Geplaatst: 07-01-14 12:48
Even met TS in overleg om openingspost te veranderen, zodat het geen advertentie meer is. Aangezien TS graag wil info ontvangt.
Vraag anders iemand om even wat rijfoto's van je te maken vd week, dan heb je tenminste iets om erbij te zetten.
Percy
Geplaatst: 07-01-14 15:25
Ik heb even naar je advertentie gekeken maar ik zie twee verschillende paarden op de foto? De een is vos, de ander bruin met zwarte manen en staart en de bles is ook anders.
Ik zou daardoor toch twijfels krijgen. Zelf reageer ik ook standaard niet op advertentie's met "pijn in het hart" en ook met spoed te koop maakt mij argwanend.
Als wij (gezin) op zoek zijn naar een paard willen we concrete informatie over het paard en niet de emotie erbij van de vorige eigenaar. Niet rot bedoeld natuurlijk.
jullie zijn wel allemaal schatten van mensen , er staat met pijn in mijn hart, jullie zijn alleen hard, en buiten de prijs om zou een tidona step een prima opstap paard zijn voor een beginner. sterkte met de verkoop, ik zou niet graag paardloos zijn , ik denk vele hier niet.