) eindigde in een groot succes! Ik rijd meerdere paarden in het springen tot ZZ niveau. Maar hij is echt mijn maatje en heeft echt een heel speciaal plekje in mijn hart!
Veel plezier met bekijken!Vinkega Onze eerste cross.. en dat is wel heeeel erg spannend! Foutloos springparcours en twee weigeringen in de cross maar wat zijn we tevreden!

Hier doen we het voor..

Ermelo 2de cross en een vierde plek! Trots! Foutloos springparcours en foutloze cross!

Oenkerk 3de cross. Zeer fijne proef gereden 227 punten
wow! En foutloos springparcours en foutloze cross en dat betekende een 1ste plaats! En ook nog is beste van de dag!
Norg 4de cross. Weer een fijne proef kunnen rijden met 198 punten, en een hoge stijl beoordeling in de cross 7 & 7, 5 gemiddeld en foutloos parcours zorgde voor een 2de plek!
Heino5de cross. Lekker kunnen rijden en als 3de geëindigd!
Neede 6de cross! Geldersekampioenschappen! Wat een spannende maar lange dag! En wat een goede dag! Met de dressuur van beide jury`s 206 punten behaald en bovenaan in het klassement! En toen een foutloos springparcours gereden. Alleen vielen de stijlpunten in de cross dit keer tegen meneer was wat baldadig! Dus het werd spannend.. maar we werden Gelderskampioen! Mooier had het seizoen niet kunnen wezen!

Diepenheim 7de cross en de laatste van het seizoen! 2de plaats behaald en alles foutloos doorstaan!

Bedankt voor het kijken!

maarje dan heb je wel een paard nodig