Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suus27 schreef:Aan een kennismaking trec clinic/weekend meedoen. Iemand nog suggesties?
risky schreef:Ja, ik ga meedoen met de lange klasse 1 , heb er zo'n zin in na een jaar niet hebben kunnen meedoen.
Voor we het weten is het al zover, de tijd gaat zo snel voorbij....
ps. wil jij mijn hoefschoen dan meenemen aub die ik vergeten was
Gilbey schreef:Mijn doelen voor komend jaar zijn voor de endurance om iig 3x klasse 2 te rijden en Tapas daarmee hopelijk klasse 3 gerechtigd te krijgen.
En daarnaast met de TREC wil ik meerdere T4 (voorkeur europa cup) rijden en kwalificeren en deelnemen aan het EK in Italië.
IJselstein wil ik iig klasse 2 starten
)
fannetje schreef:Gilbey schreef:Mijn doelen voor komend jaar zijn voor de endurance om iig 3x klasse 2 te rijden en Tapas daarmee hopelijk klasse 3 gerechtigd te krijgen.
En daarnaast met de TREC wil ik meerdere T4 (voorkeur europa cup) rijden en kwalificeren en deelnemen aan het EK in Italië.
IJselstein wil ik iig klasse 2 starten
Jammer dat mijn voet weer roet in het eten gooit, kunnen we nog niet samen klasse 2 rijden.
Heel misschien einde van het jaar, maar ik ben al blij als ik er straks weer op kan.
Mijn doel, is dus eerst weer te paard komen, dan paard en ik zelf gezond houden en dan weer rustig weer opbouwen en wat klasse 1 starten, mocht dat fijn gaan misschien dan einde van het jaar klasse 2 nog meepikken (zou zo graag klasse 3 startgerechtigd willen zijn)
Maar ach we zien wel, want misschien loopt het allemaal wel weer heel anders.
Paard is iig verhuisd en gedijt goed op zijn nieuwe plek, dus dat is iig een mooi begin.
sterkte