Vorig jaar nam ik Spook afentoe mee naar de crossles voor wat huppeltjes maar dit jaar is hij bijna wekelijks mee geweest en hebben we ook redelijk wat oefencrossen gereden!
Paspoortje;
Casper du Vlist Z - Spook
5 jaar
Ruin
1.62cm
Calvino Z x Calypso x Flaneur
B dressuur en B springen
Spook is best wel een angsthaas en is enorm voorzichtig en zuinig op zijn benen. Deze combinatie is niet altijd ideaal en maakt hem samen met zijn sensibele karakter geen makkelijk paard. Ik ben met hem gaan crossen om hem wat dapperder te maken in het springen. We hebben dit seizoen enorm veel overwonnen en hindernissen gesprongen waar ik nog niet eens van droomde. De grootste overwinning voor ons is dat we de SGW Lisse Outdoor cross op BB niveau hebben uitgereden!
Ik ben al heel trots wat we allemaal bereikt hebben samen en gaan aankomend seizoen nog door met de lessen en oefencrossen. Ik heb niet de intentie om echt in de SGW sport te gaan starten.
Kijk en geniet van de foto's!
Ze staan niet op volgorde.

Miscommunicatie

Zoals deze, had ik nooit verwacht dat we die zouden springen. Meneer deed hem in 1x zonder te kijken

En ook de waterbak is na een aantal lessen steigeren en staken overwonnen. Nu is het erg leuk

Ook de waterbak op Lisse was geen enkel probleem.

Tot de volgende keer!

)