Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Geryon schreef:Vind er niets bijzonders aan hoor. Dat kan ik zelf ook. Lekker makkelijk, geen sprong, geen nageeflijkheid, buiging, gewoon wat kunstjes doen

upendo schreef:Oh, ik geef best toe dat ik al die oefeningen niet kan, maar gezien ik pony veelvuldig met een touwtje rond haar nek door de bak stuur kan ik wel zeggen dat ik haar rustig door haar gewone oefeningen heen kan sturen hoor.
Inclusief wijken en een SBW'je.
Romkabouter schreef:Geryon schreef:Vind er niets bijzonders aan hoor. Dat kan ik zelf ook. Lekker makkelijk, geen sprong, geen nageeflijkheid, buiging, gewoon wat kunstjes doen
We wachten met smart op je filmpje
sliding schreef:En dan is jouw pony ook mooi over de rug gereden @ upendo ?
Maar ik vind het knap om te lezen, dat deze ruiters zichzelf op het zelfde niveau vinden rijden als deze ruiter.
Als dit paard dat niet over de rug, en op eigen benen zou lopen, zou hij deze oefeningen niet kunnen doen.
Het is logisch dat hij hier de aanleuning van de ruiterhand mist, wat ervoor zorgt dat alles er wat minder "gedragen" uitziet.