Na dagen lang allemaal scenario's in mijn hoofd te hebben laten spoken was het 28 juli tijd de oefencross van Oenkerk. Naomi is samen met mij eigenlijk nog niet zo ontzettend lang een combinatie en moeten ook soms nog steeds aan elkaar wennen. Ook is naomi op zichzelf erg kijkerig en vind het snel eng waardoor het moeilijk is om haar er snel van overtuigd te krijgen dat het goed is. Maar alles ging top! Eerst een uurtje intructie gehad wat super fijn was. Zo konden naomi en ik allebei wennen en de hindernissen even zien en springen. Alleen bij de eerste hindernis even gekeken en toen de rest van de les alles super netjes gesprongen. Maar toen de cross.... We vonden het toch best spannend maar wat ging het goed! ze heeft alles netjes gesprongen zonder twijfel, Ze trok mooi aan op de sprong enwas netjes terug te nemen. Tempo was super! Ze kwam terug wanneer ik dat wou en verhoogde haar tempo heel netjes onder mij zonder sterk of wat dan ook te worden! Zo trots op mijn Bonte KOE!!!!
Snel willen wij een keertje officieel starten!
Mijn grote tip is nog steeds mijn tenen. Dit blijf ik moeilijk vinden om mijn hoofd daarbij te houden. Helemaal met zo'n cross! Wel wil ik echt duidelijk maken dat ik haar niet dwars zit met mijn sporen omdat ik mijn hakken zo ver mogelijk uitdruk boven de sprong. Dat is 100% zeker.
Geniet van de foto's

Van andere fotografen!

Een leuk berichtje vind ik altijd leuk!