Na de eerste 8 hindernissen vol enthousiasme richting het water. Daar waren veel stops dus paard nog even goede moed ingesproken en jawel zonder enige twijfel zo met een lekker tempo het water in. Klein detail was dat er nog wel een bocht naar links genomen moest worden om het water weer uit te komen. Hier ging het dan ook even mis. Paard was zo enthousiast dat deze stug rechtdoor bleef gaan niet wetende dat het daar wel erg diep werd.
Met als gevolg dat ik zowat gelanceerd werd door de enorme sprongen en dat paard zowat volledig in het water verdween. Uiteindelijk werd het haar toch ook iets te gek dus uiteindelijk stil gekregen en even bij gestuurd om zo onder luid applaus van de enthousiaste toeschouwers het water weer te verlaten. Het was even schrikken maar ik kon er wel om lachen!Dit avontuur heeft natuurlijk een mooie collectie actie foto's opgeleverd die ik jullie niet wil onthouden.
Het is geen rijtechnisch hoogstandje want mijn enige doel was blijven zitten!!
De kwaliteit van de foto's is helaas bagger door het uploaden naar mijn album.
Lekker enthousiast het water in

Zora, we moeten naar links!!

Dit was diep genoeg om toch meer even te stoppen

Dus maar even draaien en weer vol goede moed verder, we waren ten slotte nog steeds foutloos!

Uiteraard paard nog even verteld dat dit de beste kan over komen!

Uiteindelijk afgesloten met een foutloos rondje en een 6e plek dus ben super trots op mijn zeepaardje!!
maar wat een geweldig paard heb je daar!
heerlijk applaus