Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazyshar schreef:moet je voor T1 wel lid zijn van de KNHS? of ergens anders van? ben namelijk nergens lid van en zulke dingen houden me dan altijd tegen.
als ik nou weet dat ik ergens echt voor kan gaanis dat anders natuurlijk, maar er is vaak niet zo veel dicht bij, dus zonder trailer wordt het al lastig, dit zou, afhankelijk van de start positie, haalbaar zijn vanaf stal uit. dan is ie opgewarmd en ingelopen om te beginnen.
Kim1987kim schreef:Crazyshar, andere jaren hoefde je nooit perse ergens lid van te zijn. Ik ga ervanuit dat dit nu weer niet nodig is hoor! Is t leuke van deze wedstrijd vind ik, een trec startpas is vrij duur, en er zijn er naar mijn idee maar weinig in de buurt. Zo 1 per jaar is precies erg leuk. Oke.. 2 of 3 zou ook leuk zijn haha

crazyshar schreef:ok dank je wel!!
de reden waarom ik KNHS erbij haal is omdat je daar dus lid van moest zijn om in Etten-Leur te starten in de kennismakingsklasse. vandaar
ik hou jullie in de gaten !! lijkt me ontzettend leuk!!
IndianLady schreef:KNHS en TREC zijn 2 totaal verschillende dingen en staan (gelukkig) los van elkaar, ten eerste hoef je voor de T1 geen lid te zijn van beide. Je mag eenmalig T1 starten, daarna moet je lid worden van de TREC club en start je T2 (alles is hetzelfde alleen nu ben je lid) daar vandaan kan je hoger komen door T3 en T4 te gaan rijden.
Voor T2 en hoger dien je dus lid te zijn van de TREC club.
Voor de T1 hoef je dus geen lid te zijn.
KNHS staat hier dus volledig buiten!
risky schreef:crazyshar schreef:ok dank je wel!!
de reden waarom ik KNHS erbij haal is omdat je daar dus lid van moest zijn om in Etten-Leur te starten in de kennismakingsklasse. vandaar
ik hou jullie in de gaten !! lijkt me ontzettend leuk!!
Ik denk dat jij de endurance in Etten-leur bedoeld, daar moet je inderdaad lid van de knhs zijn om de kennismaking te mogen starten. Trec heeft niets met endurance te maken, bij trec moet je zelf je route na tekenen op een kaart en die moet je rijden, endurance staat onderweg aangegeven en is qua snelheid een stuk hoger.