De manege ligt in Holten, vlak langs de A1. We hebben de beschikking over een buitenbak 40x20 en een binnenbak 40x20, alsmede de verwarmde kantine langs de binnenbak, met gebruik van (betaalde) koffie-, frisdrank- en snoepautomaat.
Ik moet de accommodatie wel afhuren, dus er zullen kosten verbonden zijn aan de deelname.
Ik heb aangegeven dat mede door de blessure van mijn eigen paard en nog de drukte van nasleep verhuizing/nieuwe baan, de eerste training waarschijnlijk eind januari zal plaatsvinden (rekening houdend met andere evenementen en wedstrijden). Zowiezo op een zaterdagavond.
Nu concreet de vragen voor geïnteresseerden:
1. Wat verwachten/wensen jullie precies? (grootte van de groep, evt. thematisch werken, aanwezigheid trainer of juist niet etc etc)
2. Ben je bereid mee te betalen aan het afhuren van de manege (als het antwoord hierop Nee is kan ik al met 100% zekerheid zeggen dat je niet kunt deelnemen want ik ga het niet uit eigen zak betalen
) en wat heb je er per uur voor over (ik ga d'r geen stuiver winst op proberen te maken maar ik weet wat het me gaat kosten, dus ik wil eerst zien of ik dat eruit kan halen, we moeten wel quitte kunnen spelen)3. Geef maar een voorkeursdatum aan voor de eerste keer.
'k Ben benieuwd!
(overigens zitten er voor kijkers natuurlijk geen kosten aan verbonden, maar wil ik e.e.a. wel graag zo geregeld zien dat tribuneridders wel een inbreng/bijdrage hebben. Als na de training alleen op Bokt de opmerkingen/tips etc los komen, en niet op de avond zelf, dan schieten we ons doel totaal voorbij en is het gedoemd om te mislukken)
Ik hoor graag van jullie!
Sonja
Bedrag niet te hoog, want ik moet ook nog voor de trailer betalen. Laatste zaterdag van januari vind ik wel een goed idee. Dan heb ik als het goed is vast wel een passend zadel gevonden