Opgegeven in de B, hopelijk heb ik paard dan weer helemaal opgetraind. Maar begin er wat een hard hoofd in te krijgen met het oog op huidige niveau (20 min draven + beide kanten rondje galop), komt steeds wat nieuws bij tussendoor
haha ja maar wil eerst dat het meer vanzelfsprekend gaat. Ze vond het nu nog best spannend. En zoveel heeft ze ook nog niet gelopen hoor. Vorig jaar WB en Markelo (vinkega gestrand op de afsprong, dus die telt niet echt mee ) En dan nu weer WB
ZOOOOOOOOOOOOOO deze topic is op tijd! Ik ben er ook bij!!! zin in!!!!!!!!! en ik zie al veel bekenden!!!!!!!!!!! GEZELLIG!!!! Ik start B maar ik kreeg een mailtje dat er geen dressuur is... vind ik zelf wel jammer... maar ach zo is de dag ook niet zo lang en kunnen we lekker wat ervaring opdoen in de cross! Stoer ROSA!!! L wauwie! TOP! Evony: HAHA dus je dressuur paard mag vaker mee! leuk!!! VOSJES POWER!!!!!
Horsemaniac, jaa idd zonder dressuur, maar zo kunnen er meer starten! Vind het nog doodeng die L hoor, maar met 20 wp's op de teller mag het ook wel een x.
Hoorde vandaag op stal dat ze vol zitten! 180 starts
Ik ben opgegeven met Cisco maar weet niet als ik wel ga.... Zie dit topic [KS] Mn lieverd dan echt drachtig?! hopen dat t meevalt , maar volgens mij niet echt :/ jammer!
Ja is heel snel gegaan. Maar komen ook meerdere uit Brabant met 10 paarden dus dat tikt wel aan. Zag de parcourbouwer laatst al rondlopen met zijn wieltje
Rianne ik zie vooral tegen het springen en trakheners op. Rest maakt me niet uit.