A.s. maandag is weer de jaarlijkse oefencross in Oenkerk, georganiseerd door studenten van van Hall in Leeuwarden. Dit jaar het thema 'Oud Hollands', niet alleen leuk om mee te doen, maar ook om gewoon te komen kijken

Wie is er weer bij dit jaar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar als het weer het toe laat ook buiten
Ik zit ook in 4B, dus ik zit bij jou in het groepje QueenE!
skippy schreef:De cross is voor het grootste gedeelte binnen. Buiten is er zand en grassterrein, hier liggen o.a. 2 waterbakken een piano en een greppel. Als het mooi weer is ( lees bodem niet bevroren ) worden er buiten ook nog een sprong of tien bijgebouwd.
Fotograaf weet ik niet zeker maar geloof het wel.
Het word dit jaar voor het eerst door studenten georganiseerd. Zij rijden zelf geen wedstrijden vandaar dat de startlijst wat vreemd is

Royaltjuh schreef:Oh dat zou niet erg zijn. We moeten nu namelijk om 7.00 van stal weg, zou niet verkeerd zijn als dat een andere tijd zou worden!
Maarja dan zou je al veel mensen op moeten schuiven, of dat nou haalbaar is? Maar dat laat ik lekker aan de organisatie over haha.

Baalde echt behoorlijk, hij wou gewoon echt niet erover
Daarna ging die wel weer prima maar heb het toch bij de les gehouden en de cross niet meer gedaan. Baalde er echt even van en zag t even niet zitten.. Nu heb ik spijt dat ik naar huis ben gegaan
Maargoed, was opzich wel blij want hij ging nu lekker normaal van de hoge afsprong (ipv mega sprong eraf
) En heb mn angst overwonnen voor de trakehner