maximiliano schreef:Baal zo gigantisch van mezelf....
Springen en dressuur super! Cross ook tot ik bij een luidspreker kwam vlak voor de kuil! Degene die aan het kakhuis hing! Omroeper schreeuwde ineens "jaaa"! Max schrok zich dood en sprong opzij! Hing ik ernaast! Kon me gelukkig optrekken en viel niet! Maar hing er zo laag naast dat had de grond aan kunnen tikken met m'n rechterhand!
Daarna was ik onzeker en heb de kuil en het bankje nog gesprongen! Bij het water de surfplank nam ik het alternatief omdat ik dacht dat dat betér zou zijn omdat ik onzeker was natuurlijk! Terwijl hij zo aantrok op die surfplank! Dommmmm dus 3 weigeringen! Daarna nog de laatste 2 hindernissen gesprongen anders kwam ik de cross niet uit! Nog wel geroepen of dat echt mocht en dat mocht! Die sprong hij dus zo! Ga Ettenleur en Vlietlanden maar B! Want ben nu onzeker doordat ik er weer bijna naast lag! Het MEGA domme is dat hij alle moeilijke lijntjes zo sprong!! Dubbels 2x deed hij ook zo vooral die speelweide deed hij goed! En dat terwijl dat vorig jaar ons aandachtspunt was! Hij liet zich terug en vooruit rijden!
Ik hoorde het al, poedersuiker
Vast houden aan de positieve dingen en weer vooruit kijken!!
Ik was even bang dat jij opgehaald moest worden met de trailer (ik was bij de DA en moest met spoed aan de kant want de trailer moest er door en ik zag jou maar niet terug komen). Hopelijk is alles goed met dat paard.