maar ze was een tijdje weg omdat ze afgericht moest worden, nu komt ze terug en is ze western afgericht. maar ik rijd gewoon dressuur en ik kan het niet echt. ik krijg misschien wel lessen maar jah....hebben meer dit?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:En even voor mijn informatie: het paardje is half juni 2 jaar geworden, nu volledig western ingereden en nu gaan er meerdere ruiters mee aan de slag, waaronder iemand die zelf nog omgeschoold moet worden?
Maar ik geloof dat het een quarter is, die mogen toch al met 2 jaar ingereden worden ofzo? Relly"]
[quote="Sonja schreef:En even voor mijn informatie: het paardje is half juni 2 jaar geworden, nu volledig western ingereden en nu gaan er meerdere ruiters mee aan de slag, waaronder iemand die zelf nog omgeschoold moet worden?
Maar ik geloof dat het een quarter is, die mogen toch al met 2 jaar ingereden worden ofzo?vera"]
[quote="Relly"][quote="Sonja schreef:En even voor mijn informatie: het paardje is half juni 2 jaar geworden, nu volledig western ingereden en nu gaan er meerdere ruiters mee aan de slag, waaronder iemand die zelf nog omgeschoold moet worden?
Maar ik geloof dat het een quarter is, die mogen toch al met 2 jaar ingereden worden ofzo?
en hoe makkelijker je ze kunt verpesten..
belachelijk!

cornelie"]
Ach ja, je kan niet vroeg genoeg beginnen
[VvdD] wiehie huil huil, nu heb ik het echt gezien.
[/quote]
Dat topic heb ik ook gezien ja. Op de eerste pagina staat al deze quote:
[quote="dutske schreef:.. dat een paard niet voor zen 3 jaar opgeleerd mag worden(uitgezonderd quarters)