Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een schatje!!!!
Eerste x weer crosshindernissen sinds de cross in Lisse, maar ze was superbraaf! Helaas vond ze de opsprong wel een beetje eng, bij de eerste x maakte het nogal lawaai toen ze erop sprong, dus de tweede x wilde ze eigenlijk niet, uiteindelijk gelukkig nog gelukt en dus het rondje af kunnen maken! 16 februari gaan we lekker L denk ik

Fijn rondje idd en jammer van de stops, maar niks mis mee verder 

Maar ik ben van mening dat ik als ik wil crossen, mn paard ook eerlijk moet voorbereiden. Voorlopig gewoon focus op dressuur en springen, wie weet komt t crossen ooit nog 
Erg leuk! Ik hoop op meer. Pitt25 schreef:Na drie weigeringen moet je er uit. Was het ff boven wezen vragen want vond het ook al vaag dat niet de cross regels mbt het aantal weigeringen gebruikt werd. Het schijnt een nieuwe FEI regel te zijn die de KNHS in april overneemt. Omdat dit een voorloper is voor het crossseizoen, hebben ze de regel alvast gebruikt
Lekker op naar het buiten seizoen! Jammer dat ik je niet gesproken heb. In het L schijnt er heel slecht gereden te zijn