Een 17 jarige Quarter Horse ruin, recreatief bereden en echt een heel fijn paard. Wel een paard met een eigen willetje, maar het gaat tot nu toe goed
ik moet hem nog wel heel wat beter leren kennen en de knopjes ken ik ook nog niet allemaal maar dat komt vanzelf. Zodra ik de financiële mogelijkheid heb begin ik ook met lessen en hoop dat ik dan ook wel een langzaam stijgende lijn zie
Vandaag ben ik dus gaan rijden, het regende, dus niet ideaal, maar ach, wat moet dat moet
Ik was helaas niet zo slim om de beugels op de juiste maat te doen (ik ken het zadel nog niet goed en weet nog niet welk gaatje "mijn" gaatje is, zal daar woensdag eens verandering in maken
) en reed ik met vrij lange beugels waardoor ik dus echt op mijn knieen moest gaan lichtrijden ipv met mijn hele benen. Wat vrij lastig is gezien ik een knieprobleempje heb
Volgende week gaan de beugels dus écht op de juiste maat, dan zit ik ook gewoon wat stabieler en is ook fijner voor Dandy
Ben blij dat Carina toch nog even wat foto's kon maken in de regen want ik leer er heel van om naar foto's te kijken, dan kan ik zien wat mijn struikelpunten zijn en dan weet ik ook dus waar ik de volgende keer op moet letten! Dus thanks Carina! 
Bij deze de foto's
Ik rijd in de bak nog voornamelijk met 2 handen, dit omdat ik toch merk dat dit in Dandy's voordeel is. Als die eenmaal warm is kan ik wel even met 1 hand rijden, maar voor nu vind ik 2 handen toch het fijnste

stukje op 1 hand, ging wel aardig

wat portretfoto's

op deze foto's kun je wel zien dat de beugels veel te lang waren
best erg.

commentaar/tips mag, maar blijf lief