Hier weer een berichtje van ons! Om 6:00 ging hier de wekker, we zullen de 29,5 km in Onstwedde starten, ditmaal voor het eerst in ons eentje! Erg spannend dus, maar zeker een uitdaging! Begonnen met trailerladen om 6:30, dit omdat dit nog wel eens problemen opleverd met Jetje, we hadden haar er na 3 kwartier in..
x maar ze stond en dus konden we uiteindelijk om 7:30 vertrekken. Om 8:10 aangekomen en dus direct aangemeld en de voorbespreking beluisterd.. Daarna Jetje mooi laten eten en vervolgens uit de trailer gehaald om naar de voorkeuring te gaan:
Pap en Mam waren mee om te groomen, samen met mijn vaste groom en fotografe Marloes, die vanaf mijn 1ste wedstrijd al aanwezig is! :lol:

Even warmlopen voor de voorkeuring..

De voorkeuring, alles was prima, nette hartslag 44, én eindelijke vier plusjes voor de darmgeluiden wat telkens te weinig is. Had hier dan ook extra veel aandacht aan besteed voor de wedstrijd, wat dus z'n vruchten afwierp. De locomotie keuring was op zand met steentjesbeslag waar Jet altijd wat gevoelig voor is, eerst was er dus wat twijfeling bij de locomotie maar uiteindelijk kregen we een A!
Hierna Jetje nog lekker laten eten, we hoefden tenslotte pas om 9:43 te starten.. Jet om 9:20 opgezadel en om 9:30 erop.. *tong*

mevrouw was wat ongeduldig, de eerste keer alleen en ze zag telkens paarden weg draven bij de start. Het liefste ging ze er direct achteraan.. Eenmaal aan de start konden we eindelijk op weg!

Onderweg gelijk 2 bruggetjes tegengekomen waarvoor ik moest afstappen om jet te overtuigen dat ze hier dus echt wel overheen kon.
ofl: Gelukkig wist ik Jet meteen te overtuigen haha!Eerste groompunt:

Jet wou geen appel, wel even gekoelt en weer verder..

Tweede groompunt, jet moest over het 'witte' wegdek, spannend natuurlijk haha..

In ons eentje rijden ging super! Jet was heerlijk ontspannen én wist mooi één tempo aan te houden..

hier komen we binnen op de P/A, jetje meteen aangeboden met een keurige hartslag van 44!!! WAuw, dit is het record tot nu toe op de P/A! :mrgreen: gemiddeld volgens mijn gps 13 a 14 km per uur gereden.

Jet eventjes laten eten en daarna weer verder..

Volgende groompunt, happy face! Zo trots op Jet dat ze alles zo in haar eentje doet! *lol* *lol*

2 km voor de finish, mam geeft me een kan met water.. ff jet nog koelen.. wat een verschil met de vorige wedstrijden, ze wordt echt een topper!!

Trots!
ps: 
Finish! 12:11 Nette harslag van 52! 2.28 over de route gedaan! Super! Nu Jetje naverzorgen voor de nakeuring en vervolgens naar de prijsuitreiking!

Altijd achter de schermen maar nu zelf ook op de foto! Marloes, de fotografe en groom! Houd Jetje haar spieren warm na de inspanning!
Vervolgens jet laten nakeuren, alles was super! Inclusief 4 plusjes voor de darmgeluiden! Techniek werkte dus! haha! Hartslag 32 en direct een A voor locomotie! *lol*
Vervolgens de prijsuitreiking, Geweldig zeg dit had ik niet durven dromen, maar een nette 3e plaats hebben we te pakken!!

Wat een afsluiting van ons eerste wedstrijdseizoen, waar we samen groen in starten maar al zoveel hebben bereikt! Op naar volgend jaar, waar we nog 1 klasse 1 starten en dan over zullen gaan op klasse 2! Als alles goed gaat natuurlijk
ofl: Tussenstand nu dus 12 wp! Super trots op mijn meissie! Dit hebben we voor het eerst écht alleen gedaan! Maar natuurlijk niet zonder mijn geweldige grooms! En Marloes ik kan het niet vaak genoeg zeggen! maar ontzettend bedankt weer voor de foto's!!!