Hoe is het bij jullie gegaan?

Ik zit weer op de bank, m'n benen liggen eraf van het vele lopen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij krulde helemaal op en wat ik ook probeerde, hij kwam er niet uit. Heel vreemd, terwijl ik juist zo getraind had op zijn stap 
daarna nog een keer gelopen met moeders ('eigenlijk wil ik allemaal niet zien wat je allemaal wel niet springt, want dan bijt ik helemaal mijn nagels aan gort van de spanning' aldus mijn ma
) en Anouk en Rianne.
). Hier foutloos.
. 1,2,3 had Nitro dus flink haast, 2 trok ie me bijna voor weg, want trailers en springkastelen zijn interessanter
. Na 3 ff rustig de bocht door willen gaan maar Nitro had nog steeds haast ('Starthok eet me op, help!'). 

Mn vriendin heeft bij dressuur foto's gemaakt, ik bij springen en cross. 
Zag er ook fijn uit.
springrondje idd wel 
en ik maar doorrijden om die tijd te halen! Laarhuis had nogal lange lijnen gebouwd, dus ik heb maar gewoon het gas open gezet
Leuk om je een keer in t eggie te zien Rox want ik kom je zo vaak tegen op bokt 
)

normaal gezien wil hij graag eerst kijken wat hij doet, maar nu ging die gewoon haha. Toen de picknicktafel.. had ik ook nog iets een ruime afstand, maar hij deed het eigenlijk makkelijk
Vervolgens begon hij een klein beetje te slingeren voor het smalletje, maar ook die ging goed. Daarna over het boompje en met een groooote sprong over de greppel. Vanaf daar ging het eigenlijk allemaal goed, ook goed over het beekje en door het water. En dus foutloos gefinishd in 5.27
ik ben echt trots op hem
lruiter schreef:Cross was mooi. Alles bij elkaar behalve de finish. Mooi weer zelfs. Bodem vond ik echt meevallen, er was wel modder maar je zakte er niet doorheen zodat t te zwaar werd. Organisatie top en goede verbeterpunten. Vorig jaar was er veel kritiek en werd er gezegt dat de organisatie niets met het commentaar zou doen. Jammer dat er afmeldingen waren vanwege dat t door t weer slecht zou zijn. Begreep dat er een hindernis was uit gehaald vanwege de bodem. Erg goed natuurlijk.
nooooooooit geweten dat jij achter Sue_ zat!
ik vind die zwarte van je echt een topper
Roxxiejj schreef:Och hier, Marissa!nooooooooit geweten dat jij achter Sue_ zat!
Zag idd dat je naam was doorgestreept, vond ik aan de ene kant niet heel erg, want jullie zijn toch wel een van mijn grootste concurrentenik vind die zwarte van je echt een topper
concurrenten..... haha