Heee,
Ik heb deze zondag met mn pony Cookie de tripalon in Bussloo gereden, het was onze eerste wedstrijd, heb hem nu ong. 3 maanden.
Het gaat al steeds beter hij zat heeeel erg vast (scheef gereden) en ik zit ook een beetje scheef daarom maar ik probeer er zoveel mogelijk op te letten om recht te zitten.
Cookie is een roan NRPS ruin van 9 jaar, hij was M springen en L dressuur met de vorige eigenaar en ik ga dus ook wedstrijden met hem rijden, is de bedoelling om het binnen seizoen met dressuur en springen te beginnen en dan volgend jaar ook sgw te gaan rijden !
Ik reed de cross samen met een vriendin van de ponyclub, zij heeft een B pony dus daarom ging ik tussendoor rustig draven zodat ze niet heel snel moest galopperen om het bij te houden.
Hier komen de foto's :
1. Eerst de dressuur. Het ging wel goed, hij was veeeeel rustiger dan als ik normaal rij, wel een beetje gespannen maar fijn te rijden
We hadden 192 punten, was ik heeeeel erg blij mee aangezien we de proef nog nooit geoefend hadden 

2. Galop, hier mag ie iets ronder lopen .

3. Halsstrekken, doet ie altijd heeeel braaf, hadden we een 7 voor

4. Groeten
5. Kusje

6. Tussendoor 2 uur gewacht
(ik heb tussendoor een paar dressuur foto's gemaakt: https://picasaweb.google.com/1140816171 ... Busloo2012 ) en klaargemaakt voor het crossen en springen
Ons bruine setje

7. Inrijden

Ik heb niet zoveel cross foto's omdat mijn ouders en die van het meisje waar ik mee reed, mee fietsen
en dus niet overal optijd waren. Het ging wel super goed (was ook maar 60 cm), sommige dingen vond ie heel eng en moest ik een tikje geven maar we hebben alles gesprongen, alleen 1 weigering omdat ik niet wist welke ik erna moest springen dus ong stil stond voor de hindernis

8. Vrolijke Cookie tussendoor

9. Heel eng hekje !
10. Rode hindernis (:

11. Aanrijden op de 3sprong

12. 2e van de 3sprong

13. Bruggetje, vond ie wel eng !
Hij sprong dr op hahah 

14. Tussen de bosjes door

15. Stappen voor het springparcours, we waren foutloos ! Ik weet niet waarom ik zo chagrijnig kijk, is altijd zo als ik aan het rijden ben , zal wel concentratie zijn ?

16. Hindernis 4

We hebben een 2e prijs gewonnen, een groen met geel halster

Super trots op mn vriendje

Laten jullie een reactie voor ons achter? Wel een beetje lief houden graag

xx Lenka & Cookieee