Camaro en ik rijden 'm dit jaar voor het eerst, in de 60cm-klasse. Ik heb er erg veel zin in en hoop op een positieve ervaring
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

128393 schreef:Ik kan het niet vinden op startlijsten weet niet waar het nog anders kan staan??
Maar mijn vriendin waar ik samen mee rij zei het ook al
Dus voor de zekerheid leen ik er wel heen
shirleyp schreef:128393 schreef:Ik kan het niet vinden op startlijsten weet niet waar het nog anders kan staan??
Volgens mij is bij alle tripalons en oefencross een bodyprotector verplicht. Ik zou er ook even een keertje mee rijden voor zondag, is best even wennen
Heb dr zo zin in , word gelijk onze eerste wedstrtijd hahaha
shirleyp schreef:128393 schreef:Ik kan het niet vinden op startlijsten weet niet waar het nog anders kan staan??
Volgens mij is bij alle tripalons en oefencross een bodyprotector verplicht. Ik zou er ook even een keertje mee rijden voor zondag, is best even wennen
TolineS schreef:morgen is het zover!! Wegens omstandigheden start ik alleen de cross en geen dressuur, maar desondanks hoop ik dat iedereen heeel veel plezier gaat hebben , en mochten jullie mij zien, op een superknappe Fjordenman, met rood setje, zeg dan even hallo , vind ik wel leuk!
Enneh, weet iemand een routebeschrijving vanaf Enschede???

en 192 met dressuur, onze eerste wedstrijd en nog nooit geoefend met dressuur proefje dus echt super blij ! 
Kon het mijn grooms niet langer aandoen om te wachten